اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از دیدار اعضای تیم وزنه‌برداری عمان با هوادار قطع نخاعی پرسپولیس

توکلی: رشته ما پهلوانی است/ از کمک دریغ نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: حسین توکلی در دیدار با هوادار قطع نخاعی پرسپولیس گفت: اگر بتوانم کمکی کنم دریغ نمی‌کنم نه در حرف چراکه رشته ما پهلوانی است.

توکلی: رشته ما پهلوانی است/ از کمک دریغ نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری عمان که سرمربیگری این تیم برعهده حسین توکلی است بعدازظهر امروز با محمدرضا فهیمی در بیمارستان امام خمینی ساری دیدار کردند.

حسین توکلی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جوانان که در جریان یک برنامه ورزشی به این روز دچار شده‌اند هم جزء جامعه ورزش هستند.

وی با بیان اینکه تماشاگر یا ورزشکار، تفاوتی در این موضوع ندارد، یادآور شد:‌ محمدرضا اکنون نیاز به روحیه دارد تا بتواند در مقابل مشکلات ایستادگی کند.

توکلی با اشاره به اینکه این کار برای بسیاری هزینه‌ای ندارد و می‌توانند با یک ملاقات به این جوان روحیه دهند، ادامه داد: اگر بتوانم کمکی کنم دریغ نمی‌کنم نه در حرف چراکه رشته ما پهلوانی است.

وی درباره وضعیت فعلی خود با بیان اینکه سرمربیگری تیم وزنه‌برداری عمان را بر عهده دارد، گفت: این تیم از 29 اسفند در مازندران در اردوی آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی به سر می‌برد و تا اول اردیبهشت ماه اردو ادامه دارد.

توکلی بیان داشت: هیچ یک از‌ اعضای تیم وزنه‌برداری در مازندران احساس غربت نمی‌کنند و مردم مازندران را دوست دارند.

وی درباره امکانات وزنه‌برداری مازندران، خاطرنشان کرد: ‌در مازندران امکانات وجود ندارد اما مدیرکل تربیت بدنی در این زمینه قول‌هایی داده است.

توکلی با بیان اینکه سالن زیرپله در شان وزنه‌برداری استان نیست، متذکر شد: خودمان در همین سالن‌ها تمرین می‌کردیم اما استان نیازمند یک سالن وزنه‌برداری متناسب با شان ورزش مازندران است.

پدر محمدرضا فهیمی نیز در این دیدار، اظهار داشت: نهادهای بسیاری مانند استانداری، بهزیستی و علوم پزشکی کمک‌های شایانی به خانواده ما کرده‌اند.

فریدون فهیمی ادامه داد: ‌به ویژه شخص استاندار مازندران و معاون سیاسی وی و استاندار قبلی مازندران کمک‌های بی‌دریغی به فرزندم داشته‌اند و اگر این افراد نبودند نمی‌دانم چه بلایی بر سر ما می‌آمد.

وی با اشاره به بدهی 38 میلیونی به بیمارستان امام خمینی ساری، بیان داشت:‌ این میزان بدهی متعلق به سال 89 است و سال‌‌های قبل و بعد از آن را تسویه کرده‌ام.

فهیمی یادآور شد: برخی بازیکنان به ملاقات محمدرضا آمده و تبلیغ زیادی برای خود کردند اما هیچ کمکی به محمدرضا نشد و فقط وعده دادند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول