اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات اجرایی میدان ورودی بردخون آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور تعدادی از مسئولان، عملیات اجرایی میدان ورودی شهر بردخون آغاز شد.

عملیات اجرایی میدان ورودی بردخون آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بخشدار بردخون صبح امروز در این آیین با تجلیل از حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان پرتوان اسلام با یاری جستن از قدرت الهی دشمنان را آنچنان هراسان کردند و به قلب بعثیان زدند که جهان را متحیر و شگفت‌زده کردند.

مسعود محمّدپور افزود: ایران اسلامی بر پایه مردان و زنانی می‌چرخد که روزگاری بی‌توجه به قدرت‌های ظاهری، آنچنان شهامت و رشادت کردند که حتی دشمن را به تحسین واداشتند تا بدانند همواره قدرت خدا بر همه قدرت‌های پوشالی غالب و پیروز است.

شهردار بردخون نیز با تبریک این حماسه جاودان گفت: به یمن سالروز فتح خرمشهر عملیات احداث میدان ورودی شهر بردخون آغاز می‌شود که در فاز اوّل یک میلیارد و 810 میلیون ریال اعتبار خواهد داشت.

نعمت‌الله عباسی افزود: این میدان که یک‌هزار و 963 مترمربع مساحت دارد از میزان تصادفات و حوادث می‌کاهد و در ابتدای جاده بردخون ـ شهنیاء قرار خواهد گرفت و با توجه به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی، منظره زیبایی را در ورودی شهر بردخون و تقاطع روستای سجادیه ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم و کارشناسی با پلیس راهور و اداره راه و شهرسازی انجام شده و امیدواریم اجرای این میدان بتواند گامی در راستای خدمت به شهروندان بردخونی و بخش بردخون باشد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول