اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش کیف‌قاپی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش کیف‌قاپی‌ در استان گفت: افرادی که از بانک خارج می‌شوند باید موارد ایمنی را رعایت کرده و بیشتر مراقب پول خود باشند.

افزایش کیف‌قاپی در آذربایجان‌غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه در بسیاری از موارد مردم پول خود را در معرض دید عمومی حمل می‌کنند، افزود: داشتن مقادیر زیاد پول در دست یا خودرو خطرناک بوده و امکان سوء استفاده افراد شرور در این موارد وجود دارد.

وی افزود: استفاده از سامانه‌های جدید و نوین بانک‌ها می‌تواند در این زمینه کمک حال مردم بوده و میزان آسیب‌های اجتماعی را در زمینه سرقت به حداقل برساند.

رئیس پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی گفت:‌ در دو ماه گذشته 19 هزار و 290 مورد گشت توسط پلیس پیشگیری آذربایجان‌غربی انجام گرفته است.

وی ادامه داد:‌ این گشت‌ها شامل گشت‌های خودرویی، موتوری و گشت پیاده است که در سال جاری 12 هزار و 540 مورد گشت خودرویی توسط پلیس پیشگیری استان ثبت شده است.

وی با اشاره به تعداد گشت‌های موتوری انجام گرفته توسط این معاونت تصریح کرد: در دو ماه گذشته چهار هزار و 250 مورد گشت موتوری انجام شده است.

گل‌محمدی تعداد گشت‌های پیاده پلیس پیشگیری استان را دو هزار و 500 مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع 19 هزار و 290 گشت توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان به عمل آمده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول