اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)

فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت فرهنگیان در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین روز از هفته معلم، فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت در واحدهای بسیج دانش‌آموزی با حضور فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) تقدیر شدند.

فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت فرهنگیان در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش فرهنگیان برگزیده بسیجی پیش از ظهر امروز به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در سالن همایش خانه علوم و فنون استان قم با حضور فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن ابیطالب(ع) در حاشیه این مراسم گفت: فرماندهان بسیجی و معلمان درس آمادگی دفاعی، موتور محرک بسیج قشر دانش‌آموزی و فرهنگیان هستند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد با وجود همه مشکلات در برنامه‌ها توانستند با روحیه ایثار و از خودگذشتگی یاد شهدا را در محیط فعالیت خود زنده نگه دارند.

محمدعلی مختاران ادامه داد: فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت بهترین الگو هستند تا بتوانیم به آنها تأسی کرده و در امور خود به عنوان چراغ راه در نظر گرفته شوند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) همچنین در این مراسم انقلاب را یک انقلاب فرهنگی دانست و افزود: علما و فرهیختگان فرهنگی کسانی بودند که پیشاپیش انقلاب اسلامی در حرکت بودند و نهضت و انقلاب را هدایت کردند.

مهدی مهدوی‌نژاد با تاکید بر الگوگیری از فرهیختگان و شهدا گفت: بزرگ‌ترین ویژگی این افراد، علم، دانش، فقه و دین بود و این شاخصه‌ها در تمام اعضا و جوارح آنها موج می‌زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز معلمی را از جمله شغل‌های مهم و با ارزش برشمرد و افزود: معلمان باید قدر شغل و جایگاه خود را بدانند و برای شغل خود اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.

محمدحسین امین‌جعفری خاطر نشان کرد: خداوند نخستین معلم در عالم هستی بوده و نخستین آیات نورانی قرآن در رابطه با تعلیم و تربیت است.

در پایان این مراسم 120 نفر از فرماندهان و مسئولان رده‌های مقاومت در واحدهای مقاومت، شورای حوزه‌های دانش‌آموزی و معلمان درس آمادگی دفاعی تجلیل شدند. 

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول