اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین سپاه فجر فارس

فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندهان پیشین و جدید سپاه ناحیه مهر با حضور جانشین سپاه فجر فارس، فرماندار و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ابثارگران این شهرستان تودیع و معارفه شدند.

فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر فارس بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه مهر که در سالن 9 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اظهار داشت: توکل بر خداوند، خودباوری مردم و رزمندگان از بزرگترین دستاوردهای این عملیات بود و همین عشق به خداوند، خودباوری و خداباوری و اعتماد به نفس دست به دست یکدیگر داد تا این پیروزی رقم خورد و در نهایت فتح خرمشهر را به دنبال داشت.

جانشین سپاه فجر فارس از دیگر دستاوردهای این عملیات بزرگ را تغییر در وضعیت سیاسی کشور، تغییر در تاکتیک‌های دفاعی و تغییر در ماهیت جنگ برشمرد و گفت: امروز شکل و تاکتیک جنگ از حالت نظامی و سخت به جنگ نرم تبدیل شده و گفتمان انقلاب اسلامی، همان گفتمان ابتدایی انقلاب یعنی استکبارستیزی است.

گزنی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: عده‌ای در این نظام مقدس دارای رزق و روزی هستند اما در مقابل سپاه این‌گونه موضع می‌گیرند که سپاه در بسیاری از موضوعات دخالت می‌کند و باید گفت که این افراد به یقین به بیراهه رفته‌اند.

جانشین سپاه فجر فارس در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولیت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است ابراز داشت: هیچ‌گاه سپاه در مقابل ضد انقلاب، منحرفان و ساکتین در فتنه کوتاه نیامده است و بدخواهان و دشمنان نظام بدانند که دلسوزان انقلاب اسلامی یک رسالت دارند و آن نیز پاسداری از نظام است.

وی ادامه داد: خط انحراف از صدر اسلام تا به حال بوده و تا قرن‌ها نیز ادامه دارد، اما کسانی از این خط انحراف عبور کرده‌اند که در تبعیت از ولایت غافل نشده‌اند. 

در پایان این آیین از زحمات چند ساله عبدالرسول عبدالهی تقدیر و محمد فرزانه فرمانده سابق ناحیه گراش به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مهر معرفی شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول