اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر:

بصیرت کارسازترین سلاح در برابر حرکت خاموش جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کلیبر گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، در مقابله با جنگ نرم بسیار لازم است زیرا در برابر حرکت خاموش و خزنده جنگ نرم تنها سلاح بصیرت می‌تواند کارساز باشد.

بصیرت کارسازترین سلاح در برابر حرکت خاموش جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، محمد ملکی بعدازظهر در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: تهاجم فرهنگی حرکتی مرموزانه،‎ ‎حساب شده و با برنامه‌ریزی دقیق با استفاده از شیوه‌ها و ابزارهای متعدد‎ ‎و متنوع است که برای سست کردن باورها، دگرگونی ارزش‌ها، انحراف اندیشه‌ها،‌ تغییر و‎ ‎تبدیل آداب و سنن برای نابودی اصول اخلاقی حاکم بر یک جامعه انجام می‌گیرد.

وی گفت:‎ بدون تردید تفرقه و اختلاف عاملی خواهد بود تا دشمن در بین امت اسلامی نفوذ کند و اهداف شوم خود را تحقق ببخشد، از این‌رو تا زمانی که مردم از اتحاد و وحدت برخوردار و بهره‌مند هستند دشمن نمی‌تواند راه نفوذی یافته و از راه حملات و یورش‌های بیرونی آسیب جدی بر آنان وارد کند.

ملکی تصریح کرد: راه‌اندازی پروژه جنگ نرم علیه ایران در مقطع کنونی را باید ناشی از گسترش حس تنفر از آمریکا در جهان دانست که به نظر سران کاخ سفید، ایران مرکز اصلی ایجاد این تنفر و گسترش آن است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم در یک شب انجام نمی‌شود، افزود: دشمن در این جنگ ابتدا نقاط حساس نظام را شناسایی می‌کند و با انواع ترفندها و استفاده از همه ابزارها سعی می‌کند، موقعیت پایه‌های اصلی نظام را متزلزل کند، این امر به‌صورت تدریجی صورت می‌گیرد و ممکن است برخی این خطر را احساس نکنند.

ملکی اظهار کرد: بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، در مقابله با جنگ نرم بسیار لازم است زیرا در برابر حرکت خاموش و خزنده جنگ نرم تنها سلاح بصیرت می‌تواند کارساز باشد.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر در ادامه به بحث تدبیر رهبری در امر مهار توطئه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی اصل ولایت‌فقیه موجب قوام کشور است، بیان کرد: دشمن دریافته است که هویت، انسجام، و وحدت ملت ایران وابسته به اصل ولایت‌فقیه است زیرا ولایت‌فقیه تنها یک واژه نیست بلکه در دل خود مفاهیم بلندی دارد.

وی تصریح کرد: تلاش استکبار جهانی برای ضربه به فرهنگ مهدویت در راستای تضعیف مبنا و اصل ولایت مطلقه فقیه است از این‌رو امروز شاهد تلاش مذبوحانه نظام سلطه برای از بین بردن ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی و شیعی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه کلیبر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر اتحاد و همدلی مسئولان کشور، افزود: اتحاد، همدلی و وحدت، مقوله‌ای است که بارها تاثیر خود را قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به هجمه گسترده تبلیغی و رسانه‌ای غرب علیه ایران در آستانه نشست مذاکرات هسته‌ای ایران در مسکو اظهار کرد: ملت ایران در طول 33 سال گذشته ثابت کرده است که با تبعیت از رهنمودهای ولایت‌فقیه می‌تواند بر هر قدرتی پیروز شود بنابراین چنین هجمه رسانه‌ای قطعاً مانند گذشته نتیجه‌ای عکس خواهد داشت.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول