اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی فرون‌آباد:

تعامل و همدلی رمز موفقیت مدیریت شهری فرون‌آباد است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی فرون‌آباد با اشاره به موفقیت‌های شهرداری فرون‌آباد گفت: تعامل و همدلی، رمز موفقیت مدیریت شهری فرون‌‎آباد است.

تعامل و همدلی رمز موفقیت مدیریت شهری فرون‌آباد است

برات حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت:‌ تعامل و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر از یک سو و شورای شهر با شهرداری از سوی دیگر رمز موفقیت مدیریت شهری فرون‌آباد در سال گذشته است.

عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد گفت: خدمت به شهروندان، برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات و چالش‌های شهر، تلاش برای توسعه همه‌جانبه، پرهیز از اختلافات و تکیه بر اصل تعامل و همدلی در مدیریت شهری، هدف اعضای شورای اسلامی شهر در طول سال گذشته بوده و خوشبختانه این سیاست منشأ پیشرفت‌های چشمگیر در شهر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اکنون تلاش شبانه‌روزی برای تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه محور در شهر در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد در خاتمه از تلاش‌ها و خدمات اعضای شورای سوم و شهردار فرون‌آباد در پیشبرد اهداف توسعه زیربنایی و پایدار شهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول