اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

حل مشکلات تعاونی مسکن جماران با حرکت در چارچوب قوانین

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: توجه بر ضرورت‌ها، حساسیت‌ها، شتاب‌دهی به عملیات ساخت پروژه‌ها و حرکت در چارچوب قوانین گره‌گشای مشکلات تعاونی مسکن جماران هستند.

حل مشکلات تعاونی مسکن جماران با حرکت در چارچوب قوانین

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی یونس فاتح در حاشیه بازدید از پروژه‌های شرکت تعاونی مسکن جماران با بیان این مطلب افزود: توجه به ضرورت‌ها، حساسیت‌ها و شتاب‌دهی به عملیات ساخت پروژه‌ها علاوه بر دلگرمی اعضا، موجب شکوفایی در بخش اشتغال می‌شود.

وی، از پروژه‌های برج‌های جماران، یاس1، یاس2 و امیدیه که توسط شرکت تعاونی مسکن جماران در حال اجرا است بازدید کرد و در جریان روند کار و پیشرفت‌های اخیر این تعاونی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن جماران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: 600 واحد از پروژه برج‌های جماران تا پایان سال 91 تحویل اعضای این پروژه خواهد شد.

علاالدین نورمحمدزاده در ادامه با اشاره به وضعیت مالی شرکت ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به سرمایه‌های اندوخته شرکت تعاونی مسکن جماران و همیاری اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، عملیات اجرایی این پروژه با سرعت در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن جماران تصریح کرد: انتظار می‌رود ظرف یک سال شاهد تحویل واحدهای مشخص شده به اعضا باشیم.

وی ادامه داد: هشت بلوک 168 واحدی پروژه یاس 2 پیشرفت 40 درصدی دارد که تا خردادماه سال 92 تحویل اعضاء خواهد شد.

بانک ایده برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه این بازدید از راه‌اندازی بانک ایده برای نخستین بار در استان خبر داد.

فاتح افزود: تسهیلات ویژه‌ای در زمینه تجاری‌سازی ایده نخبگان اعطا می‌شود.

وی افزود: با تبادل‌نظر اعضای اتاق فکر تعاون، کارآفرینی و اشتغال در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نو مقرر شد نسبت به طراحی اساس‌نامه بانک و نحوه عقد قرارداد و برگزاری جشنواره ارائه ایده نو اقدام شود.

فاتح، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تشکیل ساختار حقوقی به‌صورت موسسه مردم‌نهاد را ضروری دانست و اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌هایی با عنوان بانک ایده بهترین کار در گام‌های نخست است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت کمک‌های بلاعوض، اعطای سرمایه‌های حمایتی و ریسک‌پذیر و وام‌های بلندمدت با نظارت شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و کارآفرینی دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

فاتح افزود: حضور جوانان مستعد و نیروی انسانی فوق‌العاده هوشمند و متعهد، حجم بالای پژوهش‌ها و ابتکارات و پیشرفت‌های شگرف در حوزه علم و فناوری لزوم تغییر رویکردها برای تبدیل این علوم به محصول و تجاری کردن آن‌ها را صد چندان کرده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول