اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

مشکلات تعاونی‌های مسکن در قالب تفاهم‌نامه‌های سه جانبه حل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر حل مشکلات تعاونی‌های مسکن شهرستان گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن با کنارگذاشتن موانع در قالب تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه حل خواهد شد.

مشکلات تعاونی‌های مسکن در قالب تفاهم‌نامه‌های سه جانبه حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی علمی در نشست شورای مسکن شهرستان بناب از آغاز عملیات آسفالت شهرک ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب خبر داد و اظهار کرد: تمام موانع برداشته شده و آسفالت شهرک ولی‌عصر(عج) بناب به پیمانکار تحویل داده شده است.

وی با اشاره به حل مشکلات زیرساخت‌های شهرک ولی‌عصر بناب افزود: به زودی هرسه ماه یک بار شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر در بناب خواهیم بود.

علمی ضمن تأکید بر حل مشکلات تعاونی‌های مسکن شهرستان افزود: مشکلات تعاونی‌های مسکن با کنار گذاشتن موانع در قالب تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه حل خواهد شد.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا قویاً وارد عمل شده و مشکلات شهرک را حل کنند تا بلکه هر چه سریع‌تر مردم بتوانند در واحدهای مسکونی خود اسکان یابند.

گزارش فارس حاکی است، در زمان آغاز اجرای طرح مسکن مهر شهرستان بناب جزو شهرستان‌های برتر کشور در بحث احداث و اجرای طرح مسکن مهر بود، ولی به علت برخی کوتاهی‌ها، طرح‌های مسکن مهر در این شهرستان به کندی پیش می‌رود. 

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول