اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

باید با همه وجود نظام اسلامی را حفظ کنیم

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یادگار شهیدان است گفت: باید با چنگ و دندان و با همه وجود و جانمان این نظام اسلامی را حفظ کنیم.

باید با همه وجود نظام اسلامی را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی با حضور در منازل خانواده شهیدان محمد سلیمانی، سعید شهروز و روح‌الله شکارچی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در مناطق شمال غرب از خانواده آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدارها که فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز حضور داشتند، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا اظهار داشت: خداوند متعال در آن زمان که رزمنده برای حفظ دین وارد میدان جنگ می‌شود و به شهادت می‌رسد، خودش سرپرست خانواده آن شهید است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امید است که سرمایه ایمان و شهادت در این منازل شهدا باقی بماند گفت: روح معنوی شهید کارگشاست و باید تلاش شود فرزندان این شهدا همچون پدرانشان در مسیر ولایت و انقلاب تربیت شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که راه شهدا را دنبال کنیم تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یادگار شهیدان است و باید با چنگ و دندان و با همه هستی و جانمان این نظام اسلامی را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این نظام اسلامی بعد از قرن‌ها احیاگر اسلام ناب و امید انبیا و اولیا است و ان‌شاء‌الله بتوانیم حاصل فداکاری که شهیدان کردند و به دست ما آمده است با همه وجودمان این نظام را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) نیز در این دیدارها ضمن تشکر از آیت‌الله سیداحمد خاتمی نسبت به اهتمام و سرکشی از خانواده معظم شهدای سپاه استان قم، نسبت به چگونگی حضور لشکر عملیاتی 17 علی‌ابن‌ابیطالب (ع) در مناطق شمال غرب و نحوه شهادت آنان توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی مهدوی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه از گروهک‌های تروریستی حمایت و پشتیبانی می‌کنند اظهار داشت: هیچگاه دشمنان فکر نمی‌کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه نسبت به حفظ تمامیت ارضی وارد عمل شود و نقاط صعب‌العبور مناطق شمال‌ غرب را برای حضور عناصر ضد انقلاب ناامن و به طور کامل در آن مناطق مستقر شود.

وی ادامه داد: امنیتی که در منطقه شمال ‌غرب حاکم است به برکت خون شهدایی است که با صلابت و استقامت در برابر همه سختی‌ها ایستادگی کردند.

شهیدان محمد سلیمانی، سعید شهروز و روح‌الله شکارچی در آخرین روزهای سال 1390 در منطقه عملیاتی شمال غرب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول