اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

سند توسعه بابل تا سال 94 آماده شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: سند چشم‌انداز توسعه شهرستان بابل تا سال 94 آماده و مشخص شده است.

سند توسعه بابل تا سال 94 آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته پشتیبانی طرح هجرت اظهار داشت: در طرح هجرت اول و دوم راه‌ها، مساجد و مدارس توسط دستان خالی سازندگان بسیجی ساخته شد که رهبری به پاس خدمات ارزنده آنها لقب سنگرسازان بی‌سنگر به آنها داده است.

فرماندار بابل افزود: در طرح هجرت ما توانستیم به جهانیان بیاموزیم که دین می‌تواند حکومت کرده و سازندگی ایجاد کند و با نگاه دینی می توان در همه عرصه‌ها وارد شد.

مهدوی بیان داشت: طرح هجرت دوم بازگشت به اعتماد به نفس مردم ما و بیان استراتژی مکتب دفاعی اسلام برای دلدادگان دین و مکتب جوانان سراسر جهان بود.

وی تصریح کرد: امروز جوانان غزه با الگوگرفتن از این استراتژی پوزه ارتش پنجم دنیا را به خاک مالیدند و موجب شکست ارتشی شدند که 47 سال قبل توانسته بود سه ارتش عرب منطقه را ظرف شش روز شکست داده و به منطقه مسلط شود.

مهدوی بیان داشت: این ارتش امروز پیشرفته‌تر و مجهزتر با پیشرفته‌ترین تانک موجود در اروپا وارد جنگ با جوانان شد و خودخواهانه انتظار شکست دوباره این جوانان مسلمان را می‌کشید. تانکی که توانسته بود برای فروش آن با اکثر کشورهای اروپایی قراداد ببندد، شناسایی تنها نقطه ضعف این تانک و انهدام آن توسط فرزندان مسلمان انقلابی موجب لغو قرارداد کشورهای دیگر برای خرید این وسیله شد.

این مسئول ادامه داد: امروز جوانانی در عرصه طرح هجرت شرکت می‌کنند که در کار خود دارای سرعت، کیفیت و دقت بالایی بوده و می‌توانند در جایگاه پیمانکاران آینده پروژه‌های بزرگ کشور و منطقه را با اعتبار و هزینه کمتر به اجرا برسانند.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: طرح هجرت درس بزرگی برای جوانانی است که گمان می‌برند برای سازندگی نیاز به تجهیزات پیشرفته است.

مهدوی تصریح کرد: باید جوانان برومند وارد این عرصه شده تا در این عرصه‌ها ساخته شوند، زیرا دشمن ما را به سمت ناساختگی می‌برد پس باید فرزندان خود را بسازیم تا آنها جامعه را بسازند و عقب‌ماندگی جامعه را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از نیروهای بومی و محلی در طرح هجرت سوم استفاده شود، گفت: استفاده از نیروی بومی سبب می‌شود تا آنها با آشنایی که از منطقه دارند طرح و نقشه‌ای ارائه دهند که در آینده نیاز به بازبینی نداشته و هزینه مضاعف برای دولت به بار نیاورد.

فرماندار بابل متذکر شد: در سال گذشته 57 دستگاه اجرایی در طرح هجرت شرکت کردند، ولی امسال همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دهیاران و بخشداران باید حضور جدی در این عرصه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید نیازهای اولویت‌دار در بسیج سازندگی لحاظ شود، اذعان داشت: از آنجایی که سند چشم‌انداز توسعه شهرستان تا سال 94 آماده و مشخص شده است، باید بخش‌های اولویت‌دار و نیازمند کاملا مشخص شده و بسیج سازندگی در همان بخش ورود یابد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول