اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مبارک‌آباد قیروکارزین صورت گرفت

آغاز توسعه بخشی محور شرق به جنوب کشور

خبرگزاری فارس: شهردار مبارک آباد قیروکارزین از توسعه و آسفالت بلوار امام خمینی(ره) این شهر به عنوان بخشی از محور شرق به جنوب کشور خبر داد.

آغاز توسعه بخشی محور شرق به جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین طاهری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه و عمران شهری اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی متعددی در شهر مبارک‌آباد در حال اجراست که با پایان یافتن آن‌ها شاهد رشد و توسعه این شهر می‌شویم.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی شهر مبارک‌آباد مناسب‌نبودن مسیر عبور وسایل نقلیه و محموله‌های ترافیکی و ترانزیتی این استان و شرق کشور از طریق این محور در قیروکارزین به جنوب و پارس جنوبی است که نیاز به توسعه آن و ایجاد مسیری مطلوب برای آسایش مردم و سهولت در حمل و نقل احساس می‌شد.

طاهری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه و آسفالت بلوار امام خمینی(ره) در این محور مهم اضافه کرد: با اعتباری معادل با یک میلیارد و 700 میلیون ریال آسفالت بلوار امام خمینی(ره) شهر مبارک‌آباد با 2 هزار و 200 مترمربع زیرسازی و آسفالت در محور ترانزیتی شرق به جنوب کشور آغاز شده است.

شهردار مبارک‌آباد ادامه داد: از این اعتبار 670 میلیون ریال از اعتبارات دو درصد نفت و گاز و تملک دارایی و سرمایه‌ای بوده و مابقی اعتبارات از درآمد جاری شهرداری صورت گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این اعتبار معادل 500 میلیون ریال به زیرسازی 2 هزار و 200 متر مربعی و یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال به آسفالت آن اختصاص یافته است.

طاهری با اشاره به مشکلات این پروژه بیان داشت: مهم‌ترین مشکل پروژه اراضی و ساخت و سازهای نامناسب در مسیر توسعه پروژه است که با همکاری شهروندان در سال جاری و عقب‌نشینی از مسیر توسعه این محور شاهد پایان مراحل اجرایی پروژه و اتمام آن هستیم.

وی در پایان افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا با تعامل و همکاری با شهرداری و همکاری در عقب‌نشینی‌های طرح بلوار امام خمینی(ره)، شاهد بازگشایی کامل خیابان و سهولت در امر تردد مسافران و کاهش بارهای ترافیکی و ترانزیتی از این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول