اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ایلام:

سطح زیر کشت اراضی آبی ایلام افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: سطح زیر کشت اراضی آبی ایلام افزایش می‌یابد.

سطح زیر کشت اراضی آبی ایلام افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، منوچهر تیموری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جهاد کشاورزی شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سطح زیر کشت اراضی آبی استان ایلام به 120 هزار هکتار افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها 70 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان ایلام به صورت آبی کشت می‌شود که باید این میزان تا پایان برنامه پنجم توسعه افزایش یابد.

این مسئول اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در ادامه مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان شیروان چرداول نیز در این آیین اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی با انگیزه تولید ملی و داخلی در دستور کار مدیریت جدید این اداره قرار دارد.

نظری افزود: توجه به فرمان مقام معظم رهبری زمینه‌ساز دستیابی به استقلال و خودکفایی در تمام زمینه‌ها بوده و این اداره خود را در تحقق این مهم مسئول می‌داند.

وی ادامه داد: شهرستان شیروان چرداول قطب مهم کشاورزی و دامپروری استان ایلام بوده و باید این بخش بیش از گذشته توسعه یابد.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد کشاورزی مدرن و استفاده از لوازم  جدید با توجه به امکانات و منابع بکر خدادادی در راستای بهره‌وری مناسب و تولید انواع محصولات داخلی امری ضروری است.

نظری تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه مدیریت جدید جهاد کشاورزی شهرستان شیروان چرداول اشتغال همه‌جانبه فارغ‌التحصیلان کشاورزی و کارجویان بخش کشاورزی و همچنین بالا بردن سطح کمی و کیفی تولید داخلی است.

در پایان این آیین که با حضور تیموری معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان ایلام و حجت‌الاسلام شاهمرادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ایلام برپا شد،  مهران نظری به عنوان مدیر جدید جهادکشاورزی شیروان چرداول معرفی و از زحمات پسندیده مدیر قبلی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول