اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها:

روابط عمومی‌ها از انتشار اخبار غلوآمیز پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: روابط عمومی ادارات منابع طبیعی باید اعتماد مردم را جلب کنند و از انتشار اخبار غلوآمیز پرهیز کنند.

روابط عمومی‌ها از انتشار اخبار غلوآمیز پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، همایش روابط‌ عمومی‌های مسئولان روابط عمومی منابع طبیعی 11 شهر در نوشهر برگزار شد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بعدازظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط عمومی منطقه یک کشور که در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران- نوشهر برگزار شد، گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای از مهم‌ترین ارکان فعالیت در روابط عمومی است.

خلیل عابدینی عنوان کرد: روابط عمومی ادارات منابع طبیعی باید اعتماد مردم را جلب کنند و از انتشار اخبار غلوآمیز پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید فقط استان و حتی کشور خود را مدنظر قرار دهیم بلکه باید پدیده‌ها را به صورت بین‌المللی بررسی و متناسب با آن موضع‌گیری کنیم، خواستار نگاه بین‌المللی مسئولان روابط عمومی به حوزه کاری خود شد.

عابدینی ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید به مدیران کل منابع طبیعی مشورت دهند و قدرت مشاوره خوبی داشته باشند، زیرا وجود هسته‌های مشاوره‌ای در کنار مدیران باعث افزایش کیفیت تصمیم‌گیری‌ها می‌شود.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد: لازم است روابط عمومی‌ها با صاحبان افکار و افراد با نفوذ در منطقه مانند ائمه جمعه، جماعات و خبرنگاران و همچنین نویسندگان ارتباط مستمری داشته باشند.

وی متذکر شد: کمبود امکانات نباید مانع کار شود و با استفاده از همین امکانات موجود باید وظایف خود را انجام دهیم و از کمترین ابزار بیشترین استفاده را کنیم.

عابدینی تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی برنامه‌های خود را در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت تدوین کنند تا رسیدن به اهداف با نظم بهتری صورت گیرد.

به گزارش فارس، گردهمایی دو روزه مسئولان روابط عمومی منطقه یک سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، تهران، البرز، قزوین از امروز در نوشهر آغاز شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول