اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قوه قضائیه:

محور اصلی قوه قضائیه دادگاه‌ها و قضات کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی قوه قضائیه گفت: محور اصلی کار در قوه قضائیه دادگاه‌ها و قضات هستند.

محور اصلی قوه قضائیه دادگاه‌ها و قضات کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نوروز کهزادی ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان جدید دادگستری آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قضات در مسندی از زیرمجموعه قوه قضائیه هستند که پشتیبانی و حمایت از آنان در درجه اول اهمیت کاری ما قرار دارد.

وی افزود: معاونت اداری و مالی قوه قضائیه با ایجاد ساختمان و سایت‌های اداری مناسب اولین گام را برای ایجاد محیط کاری مناسب قضات در حمایت از آنان برداشته است.

معاون اداری و مالی قوه قضائیه در همین زمینه ادامه داد: ما با رعایت سه اصل مهم در ساختمان‌سازی و برداشتن گام‌های مهم، در راستای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی هستیم.

وی در خصوص سه اصل ساختمان‌سازی دادگستری گفت: نخستین اصل، جداسازی ورودی برای قضات، متهم و شاکی در ساختمان‌های جدید است تا امنیت قضات بیشتر تأمین شود.

کهزادی با اشاره به اینکه اصل مهم تفکیک ورودی‌های ساختمان دادگستری در معماری مدرن رعایت شود، ادامه داد: دومین اصل، ایجاد محیط آرامش بخش برای قاضی و مردم با تهویه مناسب فضاهای رفت و آمد در راهروهای دادگستری‌های کشور است تا مردم و ارباب رجوع با آرامش به امور جاری خود رسیدگی کنند.

وی همچنین عنوان کرد: سومین و مهم‌ترین نکته در نظر گرفتن فضاهای مناسب برای امور فرهنگی همچون ایجاد نمازخانه در ساختمان‌های قوه قضائیه است.

کهزادی در پایان گفت: فضا و اتاق مناسبی که در آن رعایت نکاتی چون رنگ ساختمان، نور، صوت و ارتفاع در نظر گرفته شود طبیعتاً محیط مناسبی را برای صدور احکام و احساس امنیت در مردم ایجاد می‌کند.

انتهای بیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول