اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

رئیس جدید دادگستری گیلان‌غرب معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه رئیس جدید دادگستری گیلان‌غرب معرفی شد.

رئیس جدید دادگستری گیلان‌غرب معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلان‌غرب حجت‌الاسلام علی مظفری امروز در جمع مسئولان، قضات و اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان گیلان‌غرب گفت: آنچه که در دستگاه قضایی باید بیشتر از هر چیز دیگری جلب توجه کند، حفظ شجاعت و استقلال در قضاوت با رعایت حدود و عمل به وظایف با اخلاق حسنه است.

براساس گزارش فرمانداری وی افزود: اجرای قانون و حکم خداوند و شرع براساس دستورات قرآن کریم که تأکید مکرر بر اجرای عدالت دارد، همواره باید در قضاوت وصدور آرا مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها با توجه به دستورات خداوند و شرع اسلام در پرتو تعامل، همدلی و وحدت اهداف حاصل می‌شود.

اردشیر رستمی، فرماندار گیلانغرب نیز در این مراسم مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری و نگاه تکلیفی به مسئولیت و درک معنای عمیق آن را از ویژگی‌های برجسته داشتن مکارم اخلاق دانست که امروز دستگاه قضایی به آن آراسته شده و اقدامات انجام گرفته آن در صیانت از حقوق مردم و آرمان‌های نظام موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی شده است.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات بهمن باباخانی، نریمان شفیعی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان گیلان‌غرب معرفی شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول