اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اندونزی

4 نماینده قم در لیگ جهانی کاراته به روی تاتامی می‌روند

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی کمتر از یک ماه دیگر در پیکارهای لیگ جهانی «کاراته وان» به میزبانی کشور اندونزی برابر حریفان به روی تاتامی خواهند رفت.

4 نماینده قم در لیگ جهانی کاراته به روی تاتامی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم از سوی فدراسیون جهانی کاراته برنامه زمان‌بندی و نحوه برگزاری پیکارهای لیگ جهانی «کاراته وان» که قرار است به میزبانی شهر جاکارتا واقع در کشور اندونزی برگزار شود، اعلام شد.

این در حالی است که چهار کاراته‌کای قمی حاضر در اردوی تیم ملی کاراته کشورمان نیز در آستانه اعزام به این رقابت‌ها قرار دارند در حالی که این نفرات در اوزان منهای 60 و منهای 75 کیلوگرم برای عضویت در تیم ملی تلاش می‌کنند.

کاراته‌کاهای قمی در وزن منهای 60 کیلوگرم اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی فعلی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان امیر مهدی‌زاده نفر سوم مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 و سعید علیپور دیگر ملی‌پوش قمی محسوب می‌شوند.

همچنین کاراته‌کاهای قمی حاضر در وزن منهای 75 کیلوگرم اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در راه اعزام به رقابت‌های جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا، ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی هستند.

در حالی که تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی پنجم خود به سر می‌برد، برنامه پیکارهای سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان که طی روزهای سوم و چهارم تیر ماه در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشورمان و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری لیگ جهانی، در نخستین روز سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در جاکارتا، مبارزات کاتای انفرادی در دو بخش مردان و زنان پیگیری می‌شود.

همچنین در این روز کاراته‌کاهای اوزان منهای 75 و 84 کیلوگرم بخش مردان در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم این دوره برابر یکدیگر به روی تاتامی می‌روند در حالی که پیکارهای اوزان منهای 61 و 68 کیلوگرم بانوان نیز در این روز برگزار خواهد شد.

در دومین روز این پیکارها که یکشنبه چهارم تیر خواهد بود، مبارزات اوزان منهای 50، 55 و به اضافه 68 کیلوگرم بانوان و پیکارهای اوزان منهای 60، 67 و به اضافه 84 کیلوگرم بخش مردان انجام خواهد شد.

کاراته‌کاهای کشورمان در اوزان پنج‌گانه رقابت‌های لیگ جهانی در کشور اندونزی در حالی برابر حریفان خود به روی تاتامی خواهند رفت که مراسم ثبت‌نام و وزن‌کشی این مسابقات روز جمعه دوم تیر ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول