اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

سرشماری 220 هزار خانوار طرح پزشک خانواده در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سرشماری 220 هزار خانوار شهری در روند اجرایی طرح پزشک خانواده خبر داد.

سرشماری 220 هزار خانوار طرح پزشک خانواده در مازندران

محمدرضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: طرح پزشک خانواده با هدف تشکیل پرونده سلامت الکترونیک و ارائه خدمات مناسب سلامت مردم و انجام درست صف‌بندی خدمات نظام ارجاع کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از مصوبات دولت و از دستور کارهای برنامه پنج ساله پنجم است، افزود: در مازندران هم از دو ماه قبل کار را شروع کردیم و سرشماری جمعیت شهری از ابتدای خرداد ماه انجام شد.

میرزایی با اشاره به اینکه تقریبا 220 هزار خانوار مازندرانی سرشماری شدند، متذکر شد:‌ اطلاعات  بیش از 270 هزار خانوار روستایی هم در سامانه ملی ثبت شد.

 

*تکمیل بانک اطلاعات جمعیت  مازندران به‌‍زودی

 

 

این مسئول با بیان اینکه مازندران پس از استان‌های اصفهان و گلستان در ورود اطلاعات جمعیت روستایی به سامانه ملی دارای رتبه سوم کشوری است، خاطرنشان کرد: جمعیت مازندران در بخش شهری 390 هزار خانوار است که حدود 60 درصد از این جمعیت سرشماری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: تا پایان خردادماه سرشماری به اتمام می‌رسد تا بتوانیم در تیرماه بانک اطلاعات جمعیت استان را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول