اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گیلان خبر داد

برخورد قاطع با افاغنه غیرمجاز در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از قاطعیت پلیس در برخورد با افاغنه غیرمجاز در گیلان خبر داد و گفت: پلیس با صاحبان کار که از اتباع افغانی غیرمجاز در گیلان استفاده کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

برخورد قاطع با افاغنه غیرمجاز در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی ظهر امروز در جمع پرسنل نیروهای انتظامی استان گیلان، رضایت‌مندی مردم در اجرای طرح‌ها و مأموریت‌ها را برای پلیس یک اصل دانست و بر ارتقای ارائه خدمات مطلوب به جامعه تاکید کرد.

وی، تأمین آسایش و امنیت فردی و جمعی را حق جامعه اسلامی نامید و تصریح کرد: تلاش پلیس در راستای تامین امنیت و آسایش مردم جامعه است.

فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه مردم از پلیس انضباط، محبت، ادب، احترام، قاطعیت و صداقت می‌خواهند، اظهار کرد: واحدهای نظارتی پلیس در راستای تحقق خواسته‌های مردمی تلاش وافری از خود به خرج داده و پلیس 197 نیز در این راستا راه‌اندازی شده است.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای پلیس گیلان، تصریح کرد: رعایت شرح وظایف رضایت‌مندی را به دنبال دارد و تعالیم دینی ما را به مهرورزی، انسانیت، ادب، همیاری و دیگر اوصاف کریمه سوق داده و خدمت بی‌منت نیز موجب توشه‌ای برای آخرت است.

قائد رحمتی، درباره مقابله قاطع و قانونی با افرادی که موجب ایجاد ناامنی در جامعه شده‌اند، افزود: عدم رعایت شئونات اسلامی فضای جامعه را متلاطم می‌کند و پلیس با اجرای طرح‌هایی نظیر ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر و سواحل خواسته مردمی را تحقق می‌بخشد.

وی، کسب اعتماد مردمی را بزرگ‌ترین سرمایه برای پلیس خواند و افزود: برای استمرار در جلب اعتماد مردمی، پلیس وظایفش را با دقت، رأفت، اقتدار، صداقت و امانت به خوبی به مرحله اجرا می‌گذارد و امیدواریم با تلاش وافر و عنایت خداوندی، پلیس بتواند منشأ خدمات برای مردم شریف باشد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه، مطالبات امنیتی مردمی را اولویت کار پلیس خواند و با ارزیابی اقدام‌های صورت گرفته برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: ایجاد تغییر در ذائقه مصرف‌کنندگان مواد مخدر تبدیل به معضلی برای پلیس و جامعه شده است.

وی، با اشاره به عملیات مقابله با مواد مخدر، خواستار وسعت عملیات پلیس در این راستا شد و با تاکید بر جمع‌آوری معتادان تابلو، تصریح کرد: این افراد علاوه بر اینکه ناهنجار تلقی می‌شوند، زمینه‌ساز ناامنی مانند سرقت و دیگر جرایم در جامعه هستند.

قائد رحمتی، پاکسازی هر روزه مناطق ناامن از وجود معتادان تابلو را مهم دانست و یادآور شد: جمع‌آوری معتادان تابلو ارتقای امنیت و متعاقب رضایت مردمی را به دنبال دارد.

وی، با بیان اینکه اقدام‌های پلیس باید توأم با علم و آگاهی و درایت کامل باشد، ادامه داد: پس از اتمام هر عملیاتی باید نظرسنجی و ارزیابی صورت گیرد.

وی، مشاوره و بهره‌گیری از کارکنان و مشاوران در اجرای طرح‌های پلیس را مهم خواند و تصریح کرد: برآورد اجتماعی از اقدام‌های پلیس و نظرسنجی با افراد صالح و ارزشی برای پلیس باید یک اصل باشد.

فرمانده انتظامی گیلان از قاطعیت پلیس در برخورد با افاغنه غیرمجاز در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس با صاحبان کار که از اتباع افغانی غیرمجاز در استان استفاده کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول