اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی حاجی‌آباد خبر داد:

انهدام باند سارقان افغانی در حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی حاجی‌آباد از شناسایی و دستگیری یک باند سارق احشام و کشف 20 رأس احشام سرقتی طی روزهای گذشته در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان افغانی در حاجی‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد در شمال هرمزگان ناصر آبزن صبح امروز در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس با اعلام خبر دستگیری باند سارقان احشام در این شهرستان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی وقوع متعدد سرقت احشام در چند روستای شهرستان و متواری شدن سارقان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأمورین با انجام کار وسیع اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و گشت‌زنی مستمر و غیر محسوس در حوزه استحفاظی، یک باند چهار نفره سارقان احشام که دو نفر آنان تبعه غیر مجاز افغانی بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات فنی به عمل آمده به هشت فقره سرقت احشام در شهرستان سیرجان و حاجی‌آباد اعتراف کردند.
این مسئول انتظامی یادآور شد: در بازرسی از محل اختفای سارقان یک قبضه اسلحه کلت کمری، تعدادی فشنگ و 20 رأس گوسفند کشف و دو دستگاه خودرو وانت نیسان که در حمل و جا به جایی احشام سرقتی فعالیت داشتند توقیف شد.
این فرمانده انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه خودروهای توقیفی و احشام سرقتی مکشوفه در راستای سیر مراحل قانونی به یگان انتقال و پس از تشکیل پرونده، سارقان به مراجع قضایی معرفی و تحویل شدند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس در حاجی‌آباد با حفظ آمادگی همیشگی تسلط ویژه‌ای بر امور دارد، افزود: شهرستان حاجی‌آباد به دلیل واقع شدن در یکی از استراتژیک‌ترین نقاط استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست.
آبزن، گفت: این شهرستان در واقع به نوعی دروازه دسترسی به ساحل خلیج فارس برای استان‌های شمالی و مرکزی کشور است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول