اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل حمل و نقل همگانی تویسرکان خبر داد

جابه‌جایی روزانه 47 هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل حمل و نقل همگانی تویسرکان از جابه‌جایی بیش از 47 هزار نفر مسافر به طور روزانه توسط ناوگان حمل و نقل همگانی در سطح شهر تویسرکان خبر داد.

جابه‌جایی روزانه 47 هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری تویسرکان

احسان پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: با توجه به اینکه درصد زیادی از حمل و نقل مسافر توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود این امر نشان از نقش مهم سازمان در مسائل مربوط به حوزه ترافیک است.

وی از خدمات‌دهی 285 تاکسی، 18 دستگاه مینی‌بوس و چهار دستگاه ون در سطح شهر تویسرکان خبر داد و افزود: با توجه به بافت شهری، جابه‌جایی مسافر توسط تاکسی انجام می‌شود و تمام مینی‌بوس‌ها در بخش‌های دیگر نظیر سرویس‌دهی به مدارس و سایر امور فعالیت دارند.

مدیرعامل حمل و نقل همگانی تویسرکان تعداد پروانه‌های صادره از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی را در پروسه سه سال گذشته 764 فقره عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر تعداد 345 تاکسی درون‌شهری، 50 تاکسی روستایی، 36 مینی‌بوس، 211 وانت و نیسان و 122 فقره آژانس درون‌شهری فعال و دارای پروانه هستند.

وی درآمد حاصل از وصول عوارض و... را در مدت دو سال گذشته و سه ماهه سال جاری یک میلیارد و 435 میلیون و 858 هزار و 731 ریال عنوان کرد.

پیری با اشاره به اینکه تعداد 800 نفر از رانندگان تاکسی، آژانس و وسایط حمل و نقل به سازمان تأمین اجتماعی برای بیمه خود و خانواده معرفی شده‌اند، اظهار داشت: اکثریت رانندگان فعال در این حوزه از سهام عدالت برخوردار شدند.

وی افزود: در راستای برقراری امنیت خاطر شهروندان 2 هزار و 160 دستگاه تاکسی به عنوان کشیک شبانه در محل بیمارستان هر شب دو دستگاه تاکسی برای جابه‌جایی مسافران خدمات‌دهی دارند.

مدیرعامل حمل و نقل همگانی تویسرکان از استقرار 3 هزار و 900 دستگاه تاکسی و یک‌هزار و 404 دستگاه مینی‌بوس برای جابه‌جایی نمازگزاران شهرستان خبر داد و گفت: برای ایاب و ذهاب نمازگزاران نماز جمعه از میدان آزادی شهر تویسرکان به نقاط سطح شهر هر هفته 25 دستگاه تاکسی و 9 مینی‌بوس مستقر هستند.

وی ادامه داد: در مدت سال‌های 89-90 برای تسهیل تردد ساکنان مساکن مهر 15 خودرو در مسیرهای مربوطه فعال و همچنین پنج دستگاه مینی‌بوس و چهار دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل درون‌شهری برای روانسازی تردد افزوده شد.

پیری تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل تویسرکان روزانه بیش از 47 هزار مسافر در سطح شهر جابه‌جا می‌کند. 

وی در پایان بیان داشت: ثبت‌نام 50 فقره تاکسی فرسوده برای تبدیل به احسن، ثبت‌نام یک‌هزار و 700 دستگاه وانت و نیسان در سایت ساماندهی سوخت کشور، تبدیل 30 دستگاه مسافربر شخصی به تاکسی روستایی، معرفی و ثبت‌نام آژانس‌ها و وانت‌بار و نیسان در سایت برای دوگانه‌سوز شدن و برگزاری 42 جلسه شورای حمل و نقل همگانی با حضور اعضای سازمان در شهرداری تویسرکان بخشی دیگر از اقدامات انجام شده ناوگان حمل و نقل تویسرکان است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول