اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ‌افزایش غیرقانونی نرخ کرایه

50 دستگاه تاکسی در کرمان توقیف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان از توقیف حداقل 50 دستگاه تاکسی به دلیل ‌افزایش غیرقانونی و خودسرانه ‌کرایه‌ها در شهر کرمان خبر داد.

50 دستگاه تاکسی در کرمان توقیف شد

علی منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی کرمان از ابتدای سال جاری براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیشنهاد افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی را به شورای سازمان ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اما با توجه به بخشنامه جدید وزارت کشور در مورد عدم افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی با این پیشنهاد موافقت نشد.‌

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان بیان داشت: به همین دلیل این اقدام به زمان اجرایی شدن فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها موکول شده است.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با هرگونه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی به صورت غیر قانونی و خودسرانه برخورد می‌کند.

منصوری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون نیز در این زمینه حداقل 50 دستگاه خودروی تاکسی به دلیل اخذ کرایه بیشتر از سوی رانندگان متخلف متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول