اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد

بازرسی مستمر بر عملکرد تاکسیرانان در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی‌ها در ایام تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

بازرسی مستمر بر عملکرد تاکسیرانان در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا اقبالیان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از فعالیت پرسنل تاکسیرانی قم در ایام ارتحال امام و سالروز قیام 15 خرداد خبر داد و گفت: بازرسان تاکسیرانی قم در این ایام به صورت سه شیفت مشغول کار بوده و فعالیت تاکسیرانان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل تاکسیرانی نیز به صورت سه شیف مشغول فعالیت خواهند بود تصریح کرد: 500 دستگاه تاکسی در این ایام به صورت شیفت‌بندی شده در مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر و میدان 72 تن به مسجد جمکران مشغول خدمت‌رسانی به زائران و مسافران خواهند بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به اینکه در صورت نیاز تعداد تاکسی‌های فعال در این مسیرها افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: در صورت اینکه نیاز برای فعالیت بیشتر تاکسی‌ها احساس شود، تعداد تاکسی‌ها تا سه برابر این ظرفیت قابل افزایش است.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز می‌توانند از طریق سیستم پیامک نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه کنند گفت: هماهنگی لازم با شرکت‌های حمل و نقل درون شهری انجام شده و شبکه‌های تاکسی بی‌سیم فعال در سطح شهر نیز در این ایام با تمام ظرفیت به خدمت‌رسانی خواهند پرداخت.

اقبالیان با اشاره به اینکه در پارک‌سوارها توسط اتوبوسرانی به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌شود افزود: در صورت اعلام نیاز تاکسیرانی قم آماده است نسبت به سرویس‌دهی به زائران در پارک‌سوارها نیز اقدام کند.

وی در پایان از اعزام تعدادی از پرسنل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به مرقد مطهر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول