اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شرق تهران

بخش سی.تی.اسکن رودهن راه‏اندازی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جراحی محدود رودهن از راه‏اندازی امکان پزشکی سی.تی.اسکن برای نخستین‌بار در شرق استان تهران خبر داد.

بخش سی.تی.اسکن رودهن راه‏اندازی می‏شود

ارجمند نکوئی امروز در حاشیه بازدید از نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران که با حضور بخشدار رودهن، فرمانده سپاه پاسداران بخش رودهن، رئیس شورای اسلامی این بخش و جمعی دیگر از مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مردم نقاط مختلف شرق استان تهران در شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و بخش مرکزی تهران از نبود چنین امکانی در رنج بودند.

وی ادامه داد: هم‏زمان با گشایش نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران، اولین دستگاه سی.تی.اسکن در این مناطق نیز راه‏اندازی می‏شود.

نکوئی با تاکید بر لزوم توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهر رودهن، مقاصد خیرخواهانه را دلیل اصلی ورود به این عرصه خواند.

رئیس مرکز جراحی محدود رودهن تصریح کرد: رودهن با وجود استقرار در 30 کیلومتری پایتخت، به لحاظ مراکز بهداشتی و درمانی با کاستی‏هایی مواجه است.

وی ادامه داد: این کاستی در حالی گریبان‏گیر مردم می‏شود که رودهن در مسیر یکی از پرترددترین جاده‏های مواصلاتی شمال و جنوب کشور یعنی محور هراز قرار دارد.

نکوئی اضافه کرد: علاوه بر این، ارائه خدمات اورژانس به مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهر رودهن، انگیزه‏ای مضاعف برای راه‏اندازی نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران شد.

به اعتقاد رئیس مرکز جراحی محدود رودهن، نجات حتی یک نفر از خطر مرگ در این مرکز به خودی خود جبران‏کننده هزینه‏های مصرفی در آن است و قابل قیاس با هیچ چیز دیگر نیست.

وی تصریح کرد: سرمایه‏گذاری هنگفت صرف شده بیش از 40 میلیارد ریالی (بدون احتساب بهای زمین محل اجرای پروژه مستقر در حاشیه جاده اصلی) در این طرح را می‏توانستیم در جایی دیگر با دردسرهایی کمتر و سود بیشتر به کار بگیریم.

نکوئی با اشاره به برخی قسمت‏های نخستین مرکز جراحی محدود شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در این مرکز، پیش‏بینی ایجاد یک داروخانه شبانه‏روزی برای تأمین نیازهای مرکز و همچنین مردم در نظر گرفته شده است که در صورت اخذ مجوزهای لازم راه‏اندازی می‏شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول