اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:

ورزش اهرمی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کاهش ناهنجاری‌های موجود در جامعه توسعه ورزش را در میان دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه می‌طلبد و ورزش اهرمی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است.

ورزش اهرمی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین داوری صبح امروز در جمع مربیان تربیت‌بدنی سراسر کشور اظهار داشت: در این دوره تخصصی شهر گنبد‌های فیروزه‌ای میزبان مربیان تربیت‌بدنی سراسر کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای ساختار تربیت‌بدنی و سلامت یکی از رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، ادامه داد: تشکیل معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برای نخستین بار از سطح وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها کشیده شده است و تشکیل این معاونت در نواحی و مناطق آموزش و پرورش امری مناسب به شمار می‌رود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مربیان تربیت‌بدنی باید با تقویت بنیه علمی ورزش دانش‌آموزی نشاط و شادابی را به جامعه هدیه کنند و این افراد در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی  مولدان نشاط و شادابی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه تقویت و تضمین سلامت جامعه با استفاده از مربیان تربیت‌بدنی صورت می‌گیرد، افزود: تقویت تیم‌های ملی کشور نیز با استفاده از نیرو و توان مربیان تربیت‌بدنی محقق می‌شود.

داوری با اشاره به اینکه ورزش مقوله‌ای مهم در جامعه امروز است، تاکید کرد: کاهش ناهنجاری‌های موجود در جامعه توسعه ورزش را در میان دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه می‌طلبد و ورزش اهرمی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش موظف است که دانش‌آموزان را در مقابل آسیب‌ها و نا‌هنجاری‌های اجتماعی حفظ کند، اضافه کرد: حفظ دانش‌آموزان در مقابل فروشندگان سود‌جو وظیفه هر معلمی است و دانش‌آموزان جامعه اسلامی ایران باید با توسعه ورزش در مقابل آسیب‌های اجتماعی حفظ شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول