اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش ساری معرفی شدند

سعیدی: ساخت تئاترهای مخاطب‌پسند ترویج شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: شورای نظارت بر نمایش در ترویج ساخت تئاترهای مخاطب پسند تلاش کند.

سعیدی: ساخت تئاترهای مخاطب‌پسند ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی سعیدی ساروی صبح امروز در نشست اعضای جدید شورای نظارت بر نمایش شهرستان ساری اظهار داشت: لازم است شورای نظارت بر نمایش در ترویج ساخت تئاترهای مخاطب پسند تلاش کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل عدم توجه مخاطبان به تئاتر، عدم مخاطب‌شناسی صحیح است و زمانی تئاتر هویت خود را باز می‌یابد که بتواند با ذهن و روح مخاطب ارتباط برقرار کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با بیان اینکه اجرای دایمی تئاتر در جذب مخاطب بسیار موثر است، تصریح کرد: در این صورت علاقه‌مندان تئاتر هر زمان به سالنی وارد شوند، شاهد اجرای تئاتر هستند و این موضوع رفته رفته به جذب مخاطب کمک می‌کند.

وی با اعلام اینکه هنرهای نمایشی می‌تواند بهترین و زیباترین پیام‌های زمانی و انسانی را با ساختار دراماتیک و جذاب به صورت تاثیرگذار به تماشاچی منتقل کند، یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی را در ارتباط با هنر تئاتر رویکرد مناسب به مسائل دینی و ارزش‌های والای انسانی دانست.

سعیدی بااشاره به اینکه سال گذشته متون زیادی به دبیرخانه همایش نمایشنامه‌خوانی ارسال شد  بر لزوم اطلاع‌رسانی و  فعالیت بیشتر در دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان برای شناسایی هنرمندان بالقوه تاکید کرد.

به گزارش فارس، در این نشست از تلاش اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان در سال قبل تشکر شد  و محمدرضا ضمیرپور، رستم کیاکجوری، محمد منصوری، جان‌الهد ولی‌زاده و محبوبه ارمیانی به عنوان اعضای جدید این شورا در سال 91 معرفی شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول