اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین محفل حیاط تئاتر قم صورت گرفت

تجلیل از استاد سکاکی پیشکسوت تئاتر قم

خبرگزاری فارس: در محفل حیاط تئاتر استان قم از مهدی سکاکی پیشکسوت تئاتر قم در دهه‌های 40 و 50 که از مبارزان با رژیم شاهنشاهی به شمار می‌رفت، تجلیل شد.

تجلیل از استاد سکاکی پیشکسوت تئاتر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین محفل حیاط تئاتر استان قم در سال 91 به همت حوزه هنری استان قم و با  میزبانی کانون نمایشِ معاونت فرهنگی و هنری مسجد مقدس جمکران برگزار گردید. این محفل با استقبال پرشور هنرمندان پیشکسوت و جوان استان در فضای روحانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم با حسین پارسایی و وحید فرجی رئیس حوزه هنری استان قم از مهدی سکاکی از پیشکسوتان فعال نمایش در دهه‌های 40 و 50 که با نمایش‌های خود گونه‌ای مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی را پایه نهاده بود تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این نشست مدیر کانون  مسجد مقدس جمکران ظرفیت‌های این مکان مقدس را برای تولید تئاتر در قم تشریح کرد و خواستار افزایش همکاری‌ها شد.

محفل حیاط تئاتر پاتوقی برای فعالان تئاتر استان بوده که با رویکرد تعامل بیشتر هنرمندان این عرصه در سال 1390 بنا گذاشته شد و  این محفل در واقع یازدهمین پاتوق متوالی حیاط تئاتر استان در دو سال اخیر بوده است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول