اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

راهیابی 15 دانش‌آموز اردبیلی به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راهیابی 15 دانش‌آموز این استان به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی برای نخستین‌بار خبر داد.

راهیابی 15 دانش‌آموز اردبیلی به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده‌ ظهر امروز در نشست توجیهی آغاز سال تحصیلی با معاونین با اشاره به تخصصی کردن نیروهای انسانی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی اظهار داشت: تلاش بر این است نیروها به صورت تخصصی مورد استفاده قرار بگیرند تا به بهبود و کیفیت آموزشی در استان کمک شود.
وی ادامه داد: با مدیریت خوب باید هر کس در حوزه خود بکارگیری شود تا تبعیض و بی‌عدالتی در ساماندهی نیروی انسانی صورت نگیرد و معلمان،‌ گروه‌های آموزشی را به عنوان مرجع قبول کنند.
این مسئول اظهار داشت: برای نخستین‌بار قطب‌های آموزشی در استان با هدف برگزاری کلاس‌های کنکور در شیفت بعد از ظهر مدارس تدارک دیده شده و باید این امر توسط مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در مناطق و نواحی به جد پیگیری شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت، 6 هزار دانش‌آموز دیگر در این استان به مدارس خاص راه یافتند. 
محمودزاده افزود: این دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در مدارس استعدادهای درخشان، شاهد و نمونه دولتی تحصیل خواهند کرد.
وی تصریح کرد: با ساماندهی فضاهای آموزشی و استفاده از ظرفیت خالی آن مدارس، 200 کلاس ایجاد شده و این امر منجر به بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی در استان می‌شود.
این مسئول به راهیابی 15 دانش‌آموز به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی کشور برای نخستین بار در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت استانی از جمله استعدادهای دانش‌آموزان و معلمان برای فعالیت در تمام زمینه‌های علمی و آموزشی موجود است و با برنامه‌ریزی عملیاتی می‌توانیم به جایگاه شایسته علمی استان در تمام مسابقات و جشنواره‌های کشوری دست یابیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول