اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار فدوی صورت گرفت

افتتاح مراکز جراحی مغز و آندوسکوپی مجتمع پزشکی قائم بوشهر

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه مرکز جراحی مغز و آندوسکوپی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر افتتاح شد.

افتتاح مراکز جراحی مغز و آندوسکوپی مجتمع پزشکی قائم بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه مرکز جراحی مغز و اندوسکوپی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر افتتاح شد.

در این آیین دیگر بخش‌های تخصصی مجتمع پزشکی حضرت قائم(عج) بوشهر از جمله اورتوپدی، پوست و مو، اطفال، روانشناسی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب نیز راه‌اندازی شد.

جانشین بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: با افتتاح این مرکز خدمات بهداشت و درمانی بیشتر و بهتری به مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.

محسن صدقی با اشاره به وسعت 800 مترمربعی مرکز جدید بیان کرد: با افتتاح طبقه دوم مرکز درمانی حضرت قائم (عج) بوشهر بخش‌های تخصصی جراحی، زنان و زایمان و خدمات اندوسکوپی نیز در این مرکز راه‌اندازی شده است.

جانشین بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دستور فرمانده نیروی دریایی سپاه، خدمات درمانی مشابه به نیروهای شاغل سپاه به بازنشستگان این نیرو به صورت رایگان ارائه می‌شود.

صدقی اضافه کرد: پیش از این خدمات یاد شده به بازنشستگان سپاه به صورت فرانشیز دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح ارائه می‌شد.

صدقی با بیان اینکه برای این مرکز حدود 6 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: این مرکز درمانی افزون بر ارائه خدمات به نیروهای مسلح امکان دسترسی مردم را نیز به خدمات یاد شده فراهم کرده است.

وی ادامه داد: این کار مهم و ارزشمند با همکاری سپاه استان بوشهر میسر شده و امیدواریم در ادامه مسیر نیز شاهد بهبود خدمات پزشکی در این مرکز باشیم.

در این آیین علاوه بر فرمانده نیروی دریایی سپاه، شماری از مسئولان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از جمله نماینده ولی فقیه حضور داشتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول