اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

پاسداری از نظام رسالت خطیر و عظیمی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه‎ای الهی و امانتی است که پاسداری از آن رسالتی بسیار خطیر و عظیم است.

پاسداری از نظام رسالت خطیر و عظیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مسئولان و دست اندرکاران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی حکومتی ولایی وجود دارد که دستاورد آرمان‎های امام راحل و شهیدان است و خون‎های زیادی برای این امانت الهی ریخته شده خداوند را شکرگزاریم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در فضایی پر از همدلی و وفاق در استان بوشهر افزود: با حضور مردم و تدبیر دولت در این فضا بار دیگر اقتدار، عزت و سربلندی نظام به رخ دنیا کشیده شد و در حالی که در شرایط سخت تحریم‎ها و تهدیدها بودیم توانستیم با حضور حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان بزنیم.

جهانبخش تصریح کرد: به‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات، مردم مشارکتی چشمگیر در این عرصه داشتند و خودباوری، اعتماد به نفس، تحقق شعار ما می‎توانیم و تغییر معادلات سیاسی جهان از دیگر دستاوردهای این دوره از انتخابات به شمار می‎رود.

استاندار بوشهر یادآور شد: این انتخابات جلوه کارآمدی نظام و تجدید میثاق امت با مقام معظم رهبری و امام راحل، شهدا و آرمان‎های آنان بود و حضور حداکثری مردم موجب نشاط، شادابی و امید در جامعه شد.

وی اضافه کرد: همچنین گام بلندی در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز و شتاب‌بخشی به روند توسعه همه‌جانبه کشور بود.

جهانبخش عنوان کرد: آرامش یکی از مسائل مهم در انتخابات در کشور و استان بوشهر بود که این دوره در نهایت سلامت، امنیت، آرامش، امانت‏مداری، عدالت‏محوری و آرامش برگزار شد.

استاندار بوشهر با تقدیر از دست‎اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات در استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی در آرامش و امنیت انتخابات نقش مهم و مؤثری داشت.

وی با تقدیر از رسانه‎های سراسری و محلی استان در انتخابات اذعان داشت: برخی از سایت‎های بدون شناسنامه تلاش کردند فضای استان را ملتهب کنند که با برخورد مناسب فضای رسانه‎ای استان مدیریت شد و بسیاری از رسانه‎ها نیز در گرم کردن تنور انتخابات بسیار پویا عمل کردند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول