اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

توجه تالارهای پذیرایی به تکریم و حفظ شعائر اسلامی

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: همه باید در راستای تکریم و حفظ شعائر اسلامی گام بردارند و تالارهای پذیرایی در مراسم‌های جشن عمومی توجه ویژه‌ای به مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام شهادت و رحلت ائمه داشته باشند.

توجه تالارهای پذیرایی به تکریم و حفظ شعائر اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی تالارهای پذیرایی شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: همه وظیفه دارند در راستای تکریم و حفظ شعائر اسلامی گام بردارند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تالارهای پذیرایی مراسم‌های جشن عمومی برگزار می‌شود، باید توجه ویژه‌ای به مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام شهادت و رحلت ائمه شود.

مشایخی تصریح کرد: باید در راستای حفظ حرمت ایام شهادت اهل بیت (ع) فرهنگ‌سازی لازم انجام گیرد تا مردم دیگر در این ایام تقاضای برگزاری جشن را نداشته باشند.

وی ابراز داشت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد باید برنامه زمان‌بندی مناسبت‌های مذهبی را به مکان‌های عمومی به ویژه تالارهای پذیرایی ابلاغ کنند تا مراسم‌های جشن با این مناسبت‌ها همزمان برپا نشود.

مشایخی عنوان کرد: شهروندان عنبرآبادی مردمی معتقد به اهل بیت (ع) هستند و همیشه با رعایت این گونه موارد اعتقاد و ایمان خود را ثابت کرده‌اند.

امام جمعه موقت عنبرآباد نیز در این نشست اظهار داشت: حفظ ارزش‌های اسلامی بر عهده همه افرادی است که به آرمان‌های آن جامعه اعتقاد دارند.

مصطفی دشت‌آبادی با تقدیر از تلاش‌هایی که در این مسیر صورت گرفته است، بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی فرهنگی وظیفه دارند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی بیش از پیش تلاش کنند تا جامعه‌ای سالم و معنوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول