اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای جلوگیری از تشریفات زائد در عروسی‌ها

تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: برای جلوگیری از تشریفات زائد در عروسی‌ها، تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود.

تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کنگان اظهار داشت: امسال با تدابیر رهبر انقلاب به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و شعار امسال در واقع تکمیل کننده جهاد اقتصادی است.

وی افزود: عزم همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری امری لازم است و تمام مسئولان و مردم باید در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار کنگان با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی تجملاتی و پرهزینه و با تشریفات خاص خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از برخی مشکلات در زمینه برگزاری مراسم عروسی، تالارهای با قیمت پایین و کم تشریفات در شهر راه‌اندازی می‌شود که مقدمات این امر انجام شده و به زودی نهایی می‌شود.

یزدان شناس تصریح کرد: البته برگزاری عروسی در تالارها نیز دلیلی بر انجام امور خلاف شرع نیست و باید حریم‌ها و حرمت‌های شرعی در تمام شئون مورد دقت قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اضافه کرد: برگزاری جلسه و نشست با جمعی از معتمدین محلی در راستای کم کردن زمان برگزاری مراسم ترحیم در دستور کار شورا قرار گرفته و امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی منجر شود.

یزدان‌شناس یادآور شد: مردم در تمام کارها باید شئونات اسلامی را سرلوحه خود قرار دهند و بدون تردید برگزاری مراسمات عروسی پرزرق و برق و پر تشریفات شایسته این شهرستان نیست.

نصب بنر و تابلوهایی در مساجد و گلزار شهداء در ارتباط با فتاوای مراجع عظام در زمینه مراسم عزاداری و نظارت جدی بر برگزاری مراسم عروسی و ... از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود. 

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول