اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان خواستار شد:

نظارت بیشتری بر تالارها و سالن‌های عروسی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: نظارت بیشتری بر تالارها و سالن‌های عروسی انجام شود.

نظارت بیشتری بر تالارها و سالن‌های عروسی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای قابلیت‌های فرهنگی بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببریم.
وی افزود: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی از مهم‌ترین رویکردهای مسئولان است و مدیران و متولیان فرهنگی باید در این راستا تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.
امام جمعه برازجان با اشاره به جشنواره رضوی و اجلاس نماز در استان بوشهر و اثرات مثبت آن بر جو فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که نتایج و اثرات آن همچنان در جامعه محسوس و ماندگار باشد.
مصلح بر پیگیری مصوبات جلسه قبل تاکید کرد و یادآور شد: ساماندهی امور مساجد و طرح برنامه‌هایی برای فعال‌تر، جذاب‌تر و جوانگرا کردن و احیای مساجد متروکه و رسیدگی به مشکلات کانون‌های فرهنگی را باید در دستور کار شورا قرار دهیم. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه دشتستان موظف است که تکلیف مساجد متروکه و بعضا راکد مانده شهرستان را روشن کند و در جلسه بعد گزارشی از نتیجه کار به شورا ارائه دهد.
مصلح بر تشکیل هرچه زودتر بنیاد غدیر و طراحی برنامه‌های با کیفیت برای این عید بزرگ تاکید کرد و افزود: در ایام عید قربان و غدیر باید شهرستان سراسر جشن و آذین‌بندی باشد و برنامه باشکوه هرچه تمام‌تر هم در فضای شهری و هم گفتمان‌ها برگزار شود.
وی بر نظارت بیشتر بر مراسمات جشن و شادی در تالارها و نظارت بیشتر بر آموزشگاه آزاد و غیرانتقاعی در راستای جلوگیری از برخی مسائل غیر اخلاقی تاکید کرد.
امام جمعه برازجان در ادامه خواستار برگزاری و برنامه‌ریزی هر چه باشکوهتر در اجرای برنامه‌های هفته غدیر و دعای عرفه در دشتستان شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول