اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تکمیل بزرگراه قائمشهر به گدوک تا تهران محوری‌ترین مطالبه است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران: احداث و تکمیل بزرگراه قائمشهر به گدوک تا تهران را از محوری‌ترین و جدی‌ترین مطالبات این شهرستان عنوان کرد.

تکمیل بزرگراه قائمشهر به گدوک تا تهران محوری‌ترین مطالبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح نخستین پروژه غیرهمسطح میدان امام (ره) قائمشهر با تاکید بر الگوبرداری شهرداران استان مازندران از عملیات عمرانی شهردار قائمشهر به ویژه در بخش لایروبی و زیباسازی حریم رودخانه سیاهرود قائمشهر و تلاش در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یادآور شد: احداث تقاطع غیر همسطح میدان امام قائمشهر نمونه کاری بزرگ و ماندگار و حاصل همدلی بین شهرداری و شورای شهر و مدیران شهری است که قابل تقدیر و الگو برداری است.

وی منشا حدوث حماسه خرمشهر، دفاع مقدس و سربلندی ایران در عرصه‌های انرژی هسته‌ای و فناوری را مبتنی بر همدلی و همکاری ملت ایران دانست و تاکید کرد: مقاومت و پایمردی ملت ایران در سوم خرداد، امروز با سرافرازی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی به بار نشست.

استاندار مازندران بیان داشت: افراد حاضر در یک مجموعه شهری همچون یک خانواده‌اند که نباید با وجود نقایص احتمالی اجازه فروپاشی و از هم گسیختگی به جمع خود دهند بلکه با تقویت روحیه خدمت بی‌منت گام‌های جدی را برای توسعه و آبادانی کشور بردارند.

طاهایی همچنین احداث و تکمیل بزرگراه قائمشهر به گدوک تا تهران را نیز از محوری‌ترین و جدی‌ترین مطالبات این شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: رویکردهای فعلی نشان می‌دهد که استان در مسیر تداوم سازندگی و عملیات زیرساختی در حرکت است.

این مسئول همچنین با اشاره به مشکل کارگران نساجی قائمشهر اذعان داشت: مشکل کارخانه نساجی با توجه به اینکه پیشینه این کارخانه با قائمشهر پیوند خورده است دغدغه جدی ما در استانداری و نیز دولت است که باید برای رفع این مشکل کوشا باشیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول