اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش مطرح کرد

تغییر مسیر بزرگراه از محور آبپخش به نفع مردم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: عبور بزرگراه از محور آبپخش خواسته مردم است و به فضل خدا این مهم عملیاتی می‌شود و مسیر بزرگراه به نفع مردم آبپخش تغییر می‌کند

تغییر مسیر بزرگراه از محور آبپخش به نفع مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی در نشست مسئولان اظهار داشت: جاده مواصلاتی استان‌های بوشهر به خوزستان از مهم‌ترین مسایل در ماه‌های گذشته در سطح دشتستان و استان است و مردم آبپخش دغدغه‌های زیادی برای رفع مشکلات موجود دارند.

وی افزود: احداث بزرگراه گناوه به برازجان از طرح‌های مهم و ارزشمند دولت و وزارت راه و شهرسازی در استان است که کمک زیادی به افزایش امنیت جاده‌‌ای و رونق و رشد و پیشرفت منطقه است که لازم است از مدیران ارشد استان و دشتستان تقدیر کنیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: عبور بزرگراه از محور آبپخش خواسته مردمی است و مردم توقع دارند کمربندی بزرگراه از جوار این شهر عبور کند و به کیلومترها دورتر منتقل نشود و بر اساس وعده وزیر راه و اهتمام استاندار بوشهر و فرماندار دشتستان به فضل خدا این مهم عملیاتی می‌شود و مسیر بزرگراه به نفع مردم آبپخش تغییر می‌کند.

رضایی تصریح کرد: مذاکرات زیادی با پیمانکار طرح و مدیران راه و شهرسازی انجام داده‌ایم و مهندس نصوری معاون عمرانی استاندار و مهندس دهقان معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز تلاش ویژه‌ای برای تعیین مسیر مناسب این بزرگراه داشته‌اند و انتظار می‌رود با تصمیم منطقی مسئولان، شاهد کاهش مشکلات موجود باشیم.

وی اضافه کرد: احداث بزرگراه در مسیر جدید از نظر هزینه نیز بسیار به نفع دولت است و از اتلاف بیت‌المال نیز جلوگیری می‌کند که امیدوار هستیم این امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: تمام پروژه‌های عمرانی در آبپخش هم‌اکنون فعال هستند و شهرداری با جدیت نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام اهتمام دارد و انتظار داریم تا پایان نیمه نخست امسال شاهد تکمیل بیشتر طرح‌های موجود باشیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول