اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

باند دوم بزرگراه برازجان، گناوه به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان بوشهر باند دوم بزرگراه برازجان - گناوه به بهره‏برداری رسید.

باند دوم بزرگراه برازجان، گناوه به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین گفت: طول باند دوم این بزرگراه 10 کیلومتر است و 45 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

علیرضا صفایی‌بوشهری اظهار داشت: پروژه کریدور شمالی استان بوشهر شامل پروژه بوشهر- برازجان- گناوه - دیلم است.

وی تصریح کرد: طول این پروژه 205 کیلومتر است که 50 کیلومتر آن قبلا افتتاح شده و امروز نیز 10 کیلومتر دیگر آن به بهره‎برداری رسیده که در مجموع 60 کیلومتر از این پروژه بزرگ افتتاح و قابل بهره‎برداری شده است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به پروژه مسکن مهر گناوه ابراز داشت: جاده‌های پیرامونی و محیط پیرامونی این پروژه در حال آماده‌سازی است و امیدواریم ساخت آن نیز تسریع شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته تلاش ما بر این است که در سه ماهه اول سال جاری مسکن مهر 340 واحدی گناوه به اتمام برسد و تحویل مردم شریف و ولایتمدار گناوه بدهیم.

این مسئول گفت: اعتبارات این پروژه بخشی از محل اعتبارات دولت است و بخشی از آن هم آورده متقاضیان بوده که تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اذعان داشت: با توجه به تسهیلاتی که دولت خدمتگزار و وزارت مطبوع گذاشته تاکنون از طرف دولت 100 درصد پرداخت‌ها انجام شده است.

صفایی‌بوشهری متذکر شد: از متقاضیان مسکن مهر هم تقاضا داریم سهم آورده خود را تحویل داده تا در مدت مقرر این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول