اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

آلبوم تصویری ارومیه تهیه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: آلبوم تصویری ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی تهیه شده است.

آلبوم تصویری ارومیه تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدباقر کریمی شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: آلبوم تصویری ارومیه به منظور ارائه آلبوم تصویری از شهر ارومیه برای ارائه در همایش ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه هنرمند ارومیه‌ای با ارائه 10 هزار عکس از آثار تاریخ، فرهنگی، هنری، گردشگری و آداب و رسوم ارومیه این اثر را به یادگار می‌گذارد، تصریح کرد: برای این منظور 27 میلیون تومان پرداخت شده است.

کریمی با بیان اینکه از 10 هزار عکس مورد نظر 210 عکس به عنوان عکس‌های منتخب که در خود مشخصه‌هایی از شهر ارومیه را داشتند انتخاب شده‌اند، خاطرنشان کرد: آلبوم مذکور 210 عکس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 50 تا 60 درصد آثار این آلبوم تولیدی است، گفت: آثار مذکور در دوره‌ها و زمان‌های مختلفی تهیه شده‌ و برخی از عکس‌های این آلبوم عکس‌هایی هستند که اخیرا تولید شده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار داشت: هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در پنج روز در برج آزادی تهران برگزار می‌شود و در این راستا تلاش می‌شود فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی به مخاطبان معرفی شود.

وی با بیان اینکه این همایش می‌تواند ظرفیت‌های استان را معرفی کند، اعلام کرد: این همایش به صورت متمرکز ظرفیت استان را در حوزه‌های مختلف نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول