اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد

اجرای طرح مسکن ویژه زوج‌های جوان در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: اجرای طرح مسکن ویژه زوج‌های جوان ارومیه در دست اقدام است.

اجرای طرح مسکن ویژه زوج‌های جوان در ارومیه

فراز غفارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بعد از ازدواج کردن مهم‌ترین مشکل زندگی مشترک برای جوانان مسکن است لذا برای برطرف کردن این معضل جدی کانون، اجرای طرحی را در دست اقدام دارد و برای خانه‌دار کردن جوانان ملکی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی به صورت قسطی به جوانان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: تاکنون 620 نفر برای شرکت در این طرح نام‌نویسی کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها زوج‌های جوان زیرپوشش این کانون هستند و تعداد دیگری هم از طریق سهمیه آزاد برای شرکت در این طرح اقدام کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقساط واحدهای مسکونی باید به طور ماهانه پرداخت شود، از طرف دیگر با توجه به بزرگ بودن متراژ ملک مورد نظر سال‌های بازپرداخت نیز افزایش پیدا می‌کند تا فشار کم‌تری در ابتدای زندگی مشترک بر عروس و داماد تحمیل شود.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی در سه فاز به عبارتی 36 متر با اعتباری به میزان 20 میلیون تومان، 75 متر با اعتباری حدود 30 میلیون تومان و 110 متر با اعتباری به میزان 40 میلیون تومان در قالب یک ساختمان 16 طبقه مشتمل بر 850 واحد مسکونی احداث می‌شود.

غفارزاده بیان کرد: زمین مورد نیاز با صرف اعتباری نزدیک به 6.5 میلیارد تومان در بهترین نقطه شهر یعنی منطقه گلشهر روبه‌روی ساختمان صدا و سیما خریداری شد؛ به طوری که پیش از این یک ملک دیگر در نظر گرفته شده بود ولی با توجه به نامرغوب بودن و خارج از شهر بودن آن منطقه از خرید زمین انصراف داده شد اما هم‌اکنون زمینی در یک منطقه بکر تامین شده است.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه اظهار داشت: متولیان این کانون تمهیداتی اتخاذ کرده‌اند تا جوانانی که مراسم خود را توسط این کانون برگزار نکرده‌اند بتوانند از طریق سهمیه آزاد در این طرح ثبت‌نام کنند به طوری که از این افراد 10 میلیون تومان وجه نقد در ابتدا اخذ می‌شود و اقساط نیز با توجه به متراژ 200 تا 250هزار تومان تعیین می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول