اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد

برپایی همایش ویژه زوج‌های جوان در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: همایش ویژه زوج‌های جوان در ارومیه به زودی برگزار می‌شود.

برپایی همایش ویژه زوج‌های جوان در ارومیه

فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیست و پنجم ماه جاری همایشی با حضور زوج‌های جوان و کارشناسان این کانون برگزار خواهد شد به طوری که این همایش در راستای طرح مسکن کانون برای تصمیم‌گیری در مورد بعضی مسائل برپا می‌گردد.

وی تصریح کرد: مسئولان کانون ازدواج آسان به ویژه آقای گلشنی برای اینکه مشکل مسکن زوج‌های جوان به طور اساسی رفع شود طرح مسکن را برای بهره‌مندی عروس و دامادهای زیرپوشش کانون تدوین کرده‌اند پس افرادی که مراسم عقد و ازدواج خود را با حمایت کانون برگزار کرده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در یک نقطه مناسب از ارومیه زمینی برای عملیاتی کردن این موضوع خریداری شده است به طوری که در این زمین یک آپارتمان مشتمل بر واحد‌های مسکونی احداث خواهد شد و جوانان می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح نسبت به تملک این واحدها مبادرت کرده و به صورت ماهانه اقساط آن را واریز کنند.

وی ادامه داد: همایشی که 25 فروردین ماه با حضور جوانان و کارشناسان کانون برگزار می‌شود در راستای انتخاب واحد مسکونی همچنین متراژ و طبقه است که پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از جوانان برای شرکت در این مراسم و اطلاع یافتن از شرایط طرح در این همایش حضور به هم برسانند.

غفارزاده به احداث یک باب هتل در مشهد مقدس نیز اشاره کرد و گفت: این هتل در راستای ارائه خدمات رفاهی به زوج‌های جوان با صرف اعتباری کلان احداث می‌شود تا جوانانی که بعد از ازدواج طبق عرف حاکم بر جامعه به این سفر معنوی می‌روند به مدت یک هفته به صورت رایگان در این هتل اقامت کنند.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه از حمایت‌های بی‌نظیر مسئول صندوق سید‌الشهدای کانون به عبارتی آقای گلشنی قدردانی کرد و اظهار داشت: این خیر بزرگوار و انسان نیکوکار همه عمر شریف خود را صرف خدمت به طبقه ضعیف جامعه کرده است به طوری که با راه‌اندازی این کانون در راستای رفع مشکل جدی جوانان به عبارتی ازدواج و مسکن گامی بلند برداشته است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول