اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه:

مشکل مسکن زوج‌های جوان ارومیه رفع می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: مشکل مسکن زوج‌های جوان ارومیه به دلیل اتخاذ تهمیدات ویژه از سوی خیران فعال در این کانون رفع می‌شود.

مشکل مسکن زوج‌های جوان ارومیه رفع می‌‌شود

فراز غفارزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سه فاز و سه متراژ متفاوت برای زوج‌های جوان واحد مسکونی احداث می‌شود به طوری که اعتبار هزینه شده برای احداث واحد مسکونی در طول اقساط بلندمدت از افراد زیرپوشش اخذ می‌شود بر این اساس خیران فعال در پشت صحنه این کانون یک فرصت بی‌نظیر برای رفع دغدغه مسکن جوانان فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: کسانی که به معنای واقعی بی‌بضاعت هستند برای بهره‌مندی از مزایای این طرح ابتدا هیچ وجهی پرداخت نمی‌کنند ولی کسانی که از وضعیت معیشتی مناسب برخوردار هستند برای شرکت کردن در این طرح ابتدا یک میلیون تومان به حساب کانون پرداخت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقساط دو سال نخست 83 هزار تومان است ولی از سال سوم به بعد 180 هزار تومان باید به طور ماهانه قسط پرداخت کنند از طرف دیگر با توجه به بزرگ بودن متراژ ملک موردنظر سال‌های بازپرداخت نیز به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند تا فشار کمتری در ابتدای زندگی مشترک بر عروس و داماد تحمیل شود.

وی ادامه داد: این واحدهای مسکونی در سه فاز به عبارتی 36 متر با اعتباری به میزان 20 میلیون تومان، 75 متر با اعتباری حدود 30 میلیون تومان و 110 متر با اعتباری به میزان 40 میلیون تومان در قالب یک ساختمان 16 طبقه مشتمل بر 850 واحد مسکونی احداث می‌شود.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه با بیان اینکه واحدهای مسکونی 36 متر و 75 متر همراه با جهیزیه به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود گفت: واحدهای 110 متری فاقد جهیزیه و لوازم منزل هستند ولی در متراژهای پایین‌تر لوازم منزل همراه خانه به عروس و دامادها تحویل داده می‌شود تا زندگی مشترک خود با کمترین مشکل و نگرانی آغاز کنند.

غفارزاده بیان کرد: زمین موردنیاز با صرف اعتباری نزدیک به 6.5 میلیارد تومان در بهترین نقطه شهر یعنی منطقه گلشهر روبه‌روی ساختمان صدا و سیما خریداری شد به طوری که پیش از این یک ملک دیگر در نظر گرفته شده بود ولی با توجه به نامرغوب بودن و خارج از شهر بودن آن منطقه از خرید زمین انصراف داده شد اما هم اکنون زمینی در یک منطقه بکر تامین شده است.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه تصریح کرد: این مجتمع مسکونی در فروردین سال 1391 کلنگ‌زنی خواهد شد به طوری که پیش‌بینی می‌شود در صورت تداوم عملیات ساخت و ساز برای بهره‌برداری در سال 1392 آماده شود و طبق برنامه موجود نسبت به ساماندهی زوج‌های جوان در واحدهای مسکونی مذکور اهتمام شود.

این مسئول تامین تالار برای برپایی مراسم ازدواج را مهم‌ترین مشکل این کانون عنوان کرد و گفت: برای رفع کردن این مشکل  همچنین ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به عروس و دامادها برنامه‌ریزی شده است در دو طبقه از مجتمع مسکونی فوق تالار نیز ساخته شده و به امکانات صوتی و فضاهای مورد نیاز مجهز شود.

وی از همکاری واحد امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ و همکاری‌های مستمر قدردانی کرد و افزود: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی تا امروز برای پیاده شدن برنامه‌های مختلف کانون همکاری نزدیک و صمیمانه‌ای داشته‌اند امیدواریم این روحیه و آگاهی نسبت به کانون ازدواج آسان بین همه مسئولان شکل بگیرد تا بیش از بیش بستر برای خدمت به جوانان این مرز و بوم فراهم شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول