اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز با حضور لاریجانی

تکلیف کمیسیون‌های مجلس در نشست روسای شعب مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ظهر امروز تکلیف کمیسیون‌های مجلس در جلسه روسای شعب با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

تکلیف کمیسیون‌های مجلس در نشست روسای شعب مشخص می‌شود

محمدرضا محسنی‌ثانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه تا بعد از ظهر امروز وضعیت کمیسیون‌های مجلس نهایی می‌شود، اظهار داشت: بعد از ظهر امروز جلسه روسای شعب با حضور علی لاریجانی رئیس شورای اسلامی برگزار و وضعیت کمیسیون‌های مجلس نهایی و قطعی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا اگر جلسه با مشکلی مواجه نشود، در جلسه فردا مجلس نتیجه این جلسه اعلام می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در ادامه با اشاره به ترکیب هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: اینکه بیان می‌شود هیچ یک از نمایندگان جبهه پایداری و ره‌پویان حضور ندارند، این‌گونه نیست چرا که آقایان دهقان و فرهنگی در لیست جبهه پایداری نیز حضور داشتند و به واقع هیئت رئیسه مجلس نهم از ترکیب و اتحاد و انسجام خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به وضعیت اصولگرایان حاضر در مجلس خاطرنشان کرد: شاهدیم که روز به روز اصولگرایان در مجلس از اتحاد بیشتری برخوردار می‌شوند و این جای خوشحالی بسیار دارد که اختلافات جناحی و گروهی را کنار گذاشته و فضای انسجام را بیش از گذشته تقویت می کنند.

محسنی‌ثانی در ادامه با اشاره به نشست آتی 1+5 در مسکو با تاکید بر این مطلب که ایران از حقوق حقه و مسلم خود عقب‌نشینی نمی‌کند، اذعان داشت: همواره در گذشته نیز شاهد چانه‌زنی‌های سیاسی پیش از هر نشستی بودیم و امروز هم اینکه اظهار می‌کنند پس از نشست قطعنامه صادر می‌کنند و دیگر مواردی که مطرح می‌شود چانه‌زنی‌های سیاسی است.

وی تصریح کرد: باید آنها بدانند که ایران از مواضع و حقوق حقه و مسلم خود کوتاه نمی‌آید و در این راستا مجلس و دولت نیز پشت سر رهبر معظم انقلاب یک صدا ایستادند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران تجربیات متعددی داشته و مواضع هم معلوم بوده و از این مواضع عقب‌‌نشینی نمی‌کند.

نماینده مردم سبزوار افزود: البته این را نیز باید بدانند که هیچ‌ گونه تهدید و تحریمی بر ما اثر نداشته و نمی‌تواند در حفظ و پایداری از اصول و ارزش ها خدشه‌ای وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه در نشست بغداد نقطه عطفی از سوی 1+5 دیده شد، امیدواریم تصمیمات خوبی در نشست مسکو گرفته شود و شاهد نتایج مثبتی از این نشست نیز باشیم.

انتهای پیام /ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول