اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 مرحله اردوی آماده‌سازی برای صبای قم پیش‌بینی شد

رمضان‌بیگی: گل‌محمدی تیمی جنگنده را روانه لیگ می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: با انتخاب‌های خوبی که در جذب بازیکنان صورت گرفته و همچنین هماهنگی مطلوبی که در مجموعه باشگاه وجود دارد، یقینا گل‌محمدی تیم پرقدرت و جنگنده‌ای را برای لیگ دوازدهم آماده خواهد کرد.

رمضان‌بیگی: گل‌محمدی تیمی جنگنده را روانه لیگ می‌کند

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمرینات تیم صبای قم برای حضور قوی در لیگ دوازدهم آغاز شده و در کنار تمریناتی که در تهران و قم پیش‌بینی کرده‌ایم، دو مرحله اردوی آماده‌سازی نیز برای تیم پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: با تصمیم کادر فنی، دور جدید تمرینات تیم برای لیگ دوازدهم از امروز برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌های بدنسازی و تمرینات تاکتیکی که پیش‌بینی شده، دو مرحله اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی نیز برای تیم در نظر گرفته‌ایم.

رمضان‌بیگی با ابراز خرسندی از حضور یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: یقینا تفکرات این مربی جوان می‌تواند با شروع رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم جنگنده‌ای را برای مصاف با حریفان آماده کند.

وی یادآور شد: برای برگزاری اردوی تدارکاتی روز بیست و چهارم خرداد ماه راهی اردبیل می‌شویم تا با استفاده از شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی را نیز انجام داده و با آمادگی خوبی که پیدا می‌کنیم، با روحیه وارد لیگ دوازدهم شویم.

سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: صبای قم بعد از پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در اردیبهشت ماه گذشته، با چند تغییر در کادر فنی و بازیکنان خود مواجه شد اما با مدیریت خوب مجموعه صبا، تیم دوباره به خوبی ساماندهی شد و تصور می‌کنم با توجه به حضور گل‌محمدی، تیم صبای قم عملکرد بسیار خوبی در شروع مسابقات لیگ دوازدهم داشته باشد.

وی افزود: زمان زیادی تا آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است و در این مدت آنچه که بیش از همه برای هماهنگی و آمادگی صبای قم مهم است، تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خواهد بود که قطعا مورد توجه کادر فنی نیز هست.

رمضان‌بیگی تصریح کرد: صبای قم به واسطه موفقیت ارزنده‌ای که در کسب مقام چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کارنامه دارد، امسال یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و به همین خاطر پیگیر تشکیل بهترین تیم برای موفقیت در مسابقات پیش رو هستیم.

تیم فوتبال صبای قم امسال با مربیگری یحیی گل‌محمدی و حضور مربیانی نظیر ناصر بختیاری‌زاده و سید مجتبی حسینی در کادر فنی خود در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول