اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مؤسس دانشگاه علمی کاربردی دیر خبر داد

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی دیر از اول مهر

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مؤسس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دیر گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دیر برای ترم مهرماه امسال دانشجو می‎پذیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی دیر از اول مهر

مرتضی بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیر اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی بندر دیر به زودی آغاز به کار خواهد کرد و برای ترم مهرماه دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: رشته‎های این دانشگاه با توجه به نیازهای محلی و منطقه‌ای مرتبط با ظرفیت‎های موجود شهرستان دیر از جمله صنعت، دریا و کشاورزی خواهد بود.

بحرانی اضافه کرد: یکی از معضلات دانشگاه‌های ما عدم اهتمام به آموزش‎های عملی است و همه برنامه‎ها در زمینه علمی است.

عضو هیئت مؤسس دانشگاه علمی کاربردی دیر یادآور شد: استان بوشهر قابلیت‎ها و توانمندی‎های زیادی در حوزه‎های مختلف از جمله صنعت دارد بنابراین دانشگاه‎ها باید به سمت تربیت نیروی مورد نیاز در این حوزه‎ها بروند.

وی تصریح کرد: باید از آموزش‎های نظری و تئوری به سمت آموزش‎های عملی برویم تا بتوانیم از ظرفیت‎های موجود در استان بهره‎برداری کنیم.

بحرانی ادامه داد: فراهم کردن زمینه تربیت نیروهای متخصص، توانمند و کارآمد برای اشتغال در بخش‎های مختلف در استان بوشهر در مراکز آموزش عالی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و باید در این زمینه برنامه‎ریزی‎های لازم انجام شود.

عضو هیئت مؤسس دانشگاه علمی کاربردی دیر گفت: با توجه به خلأهای موجود در این زمینه در مراکز آموزش عالی، دانشگاه‎های علمی کاربردی می‎کوشند تا این خلأ را پر و زمینه اشتغال نیروهای ماهر و متخصص را فراهم کنند.

بحرانی از توجه و همکاری امام جمعه، فرماندار و مدیران شهرستان دیر برای راه‎اندازی دانشگاه علمی کاربردی در این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول