اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت یک هفته صورت گرفت

مراجعه 4 میلیون نفر به سایت استانداری گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری گیلان از مراجعه 4 میلیون نفر در مدت یک هفته به سایت استانداری خبر داد.

مراجعه 4 میلیون نفر به سایت استانداری گیلان

میثاق بکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اداره کل فناوری استانداری گیلان دبیرخانه دفاتر پیشخوان دولت در استان را به عهده دارد اظهار کرد: مجموعه دفاتر فعال پیشخوان دولت و آی‌سی‌تی روستایی به عهده اداره مذکور است.

وی تعداد دفاتر پیشخوان دولت در گیلان را 265 دفتر عنوان کرد و افزود: 533 دفتر آی‌سی‌تی روستایی در استان فعال است.

بکیان با بیان اینکه دفاتر آی‌سی‌تی روستایی تبدیل به دفاتر پیشخوان دولت می‌شوند، تصریح کرد: دفاتر پیشخوان دولت پل ارتباطی بین مردم در روستاها و دستگاه‌های اجرایی هستند.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری گیلان بر تقویت دفاتر پیشخوان روستایی تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها موظفند خدمات خود را در اسرع وقت احصاء کرده و به دفاتر پیشخوان روستایی واگذار کنند.

وی با اشاره به برقراری خطوط پر سرعت اینترنت در روستاها، خاطرنشان کرد: بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان در قالب یک درگاه الکترونیک تجمیع شدند.

بکیان درگاه الکترونیک را سبب کاهش هزینه‌ها دانست و ابراز کرد: گام‌های بسیاری در راستای استانداری الکترونیک در گیلان برداشته شده است.

این مسئول از پیاده‌سازی سازمان الکترونیک در استانداری گیلان خبر داد و بیان کرد: درگاه الکترونیک در فرمانداری‌ها در حال پیاده‌سازی است ضمن اینکه در بخشداری‌ها نیز این امر انجام می‌شود تا مردم به‌راحتی بتوانند از منزل و محل کار خود به استانداری و فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

* برقراری ویدئو کنفرانس بین مدیران گیلان

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری گیلان به اجرای طرح ویدئو کنفرانس ویژه مدیران استان در هفته جاری اشاره کرد و افزود: مدیران اجرایی استان با اجرای طرح مذکور می‌توانند باهم ارتباط تصویری برقرار کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ویدئو کنفرانس ویژه مدیران در تمام نقاط استان در حال پیاده‌سازی است، اذعان کرد: مدیران می‌توانند با استاندار و دیگر مسئولان ارتباط تصویری برقرار کنند.

بکیان به پرتال استانداری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به ثبت‌نام استخدام کارکنان دولت از طریق سایت استانداری، تنها لینک ثبت‌نام بر روی سایت قرار گرفته است تا مراجعه کنندگان به‌راحتی بتوانند ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری گیلان تعداد مراجعه کنندگان در مدت هفته گذشته به سایت استانداری را بالغ بر چهار میلیون نفر از نقاط مختلف کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول