اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 صورت گرفت

تهیه 1000 خبر توسط سایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: متصدی اطلاع‌رسانی و امور خبر استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 90 بیش از 1000 خبر روی خروجی سایت استانداری این استان قرار گرفت که همه جراید و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی از آن‌ها استفاده کردند.

تهیه 1000 خبر توسط سایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد

فضل‌الله جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اطلاع‌رسانی می‌تواند بیش از هر چیز این استان را از بن‌بست خارج کند.

 متصدی سایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما نیز به عنوان کوچک‌ترین عضو از خانواده اطلاع‌رسانی این استان با همه توان و ظرفیتی که داریم به این موضوع پرداخته و تاکنون کم‌کاری و اهمالی صورت نگرفته است.

 جعفری با بیان این‌که تصمیم‌گیری‌های کلان استانی در استانداری هر استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اخباری که از این سایت منتشر می‌شود به موضوعات کلان استانی می‌پردازد که اهمیت آن را چند برابر می‌کند.

 این مسئول امور اطلاع‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سعی ما بیشتر بر آن است که اخبار به صورت کاملا صحیح و منطقی و شفاف روی خروجی سایت استانداری قرار بگیرد چرا که حساسیت کار در این بخش بسیار بالا بوده و هرگونه خبر نادرستی می‌تواند به نوبه خود حساسیت‌هایی را ایجاد کند.

 جعفری در ادامه افزود: در طول سال 90 به مانند سالیان گذشته و البته به صورت گسترده‌تر اخبار متفاوتی از حوزه‌های مختلف استانداری از جمله معاونت‌های چندگانه روی خروجی سایت قرار گرفت.

 این مسئول ادامه داد: اوج کار ما در طول سال گذشته مربوط به سفر ریاست جمهوری به استان بود که صدها خبر راجع به آن تهیه و تولید شد.

 متصدی امور اطلاع‌رسانی و خبر استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که بیش از 1000 خبر در سال جاری توسط این واحد تولید و منتشر شده است، گفت: در همه سفرهای شهرستانی استاندار حضور داشتیم و از همه نقاط این استان خبر تهیه شد و گاه سختی کار به گونه‌ای بود که طی چندین شبانه‌روز و به صورت مداوم مشغول به خدمت بودیم.

 جعفری کار اطلاع‌رسانی را شیرین و البته سخت دانست و گفت: با این همه اگر کلمه‌ای کم و یا زیاد شود گاه توقعات آن‌چنان بالا می‌رود که استرس ناشی از آن غیر قابل تعریف است.

 انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول