اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از بهره‌برداری چند طرح‌ عمرانی و صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان در ماه‌های آتی خبر داد.

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا ابوالفضل طاهرخانی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستا‌های بخش رامند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: در ماه‌های آتی چند طرح عمرانی و صنعتی در بخش‌های مختلف این شهرستان به مرحله تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به نگاه‌های ویژه و جدی متولیان و مدیران عمرانی در بویین‌زهرا به ساخت و بهره‌برداری از طرح‌های سازندگی در بخش‌های شش‌گانه این شهرستان تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی دقیق مسئولان از صنعت‌کاران و صاحبان حرفه‌ها و مشاغل گوناگون سبب می‌شود که نشاط و انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر پیشرفت در جامعه وجود داشته باشد.

وی فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در طول سال گذشته در عرصه‌های بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی و صنعتی را در این شهرستان بسیار مطلوب و امیدوار کننده توصیف کرد و افزود: امید این را داریم که مردم نیز با همت و تلاش مضاعف سبب قوت گرفتن راه استقلال و شکوفایی در کشور شوند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم همکاری بیشتر میان بخشداران و مدیران اجرایی در بخش‌ها در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان تصریح کرد: از همه رؤسا و متولیان اجرایی در بخش‌ها تقاضا داریم تا با جدیت و توان بیشتر به مسائل و دغدغه‌های همه جانبه مردم رسیدگی کرده و موجب رضایت هرچه بیشتر مردم شوند.

طاهرخانی با بیان اینکه در دو سال گذشته در حوزه امور فرهنگی و شهروندی برنامه‌ها و طرح‌های بسیار فراوانی در بخش مرکزی، دشتابی، شال و رامند شهرستان بویین‌زهرا انجام گرفته است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طی ماه‌های جاری شاهد راه‌اندازی و تأسیس مراکز مختلف فرهنگی و اجتماعی در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های شهرستان بویین‌زهرا هستیم.

وی اضافه کرد: همکاری و تعامل نهاد‌های فرهنگی با فرماندار بویین‌زهرا در سال گذشته بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات رسانه‌ها و به خصوص خبرگزاری فارس در استان قزوین در انعکاس اخبار مربوط به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی در شهرستان بویین‌زهرا خاطر نشان کرد: قطعا با همت و یاری و انسجام میان مردم و مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد دستیابی کشور به قله‌های اقتدار و عزت در جهان هستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول