اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر هفته جاری صورت می‌گیرد

سفر رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا به اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا برای بازدید از امکانات میزبانی اصفهان اواخر هفته جاری به اصفهان سفر می‌کند.

سفر رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا به اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از هیئت والیبال اصفهان، هیئت والیبال استان اصفهان در زمان ریاست هوشنگ عشایری در این هیئت، درخواست میزبانی مسابقات آسیایی نوجوانان آسیا در سال 2012 را داد که با موافقت فدراسیون والیبال کشورمان همراه شد.

قرار است شانریت روز سوم خردادماه سال جاری به اصفهان سفر کرده و از نزدیک در جریان وضعیت امکانات اصفهان برای میزبانی این مسابقات قرار گیرد.

اصفهان برای برعهده گرفتن مسابقات قهرمانی آسیا باید دو سالن مجهز به استانداردهای بین‌المللی و چهار سالن تمرینی داشته باشد و از نظر امکانات اسکان و هتل نیز در وضعیت مطلوبی به سر ببرد.

مقرر شده پیش از سفر شانریت رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا به اصفهان، دبیر فدراسیون والیبال در سفر به این استان مقدمات لازم را برای سفر شانریت فراهم کند.

در جریان سفر شانریت به اصفهان قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2012 نیز برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مسابقات والیبال نوجوانان آسیا 3 تا 11 آبان‎ماه با حضور 13 تیم برگزار می‎شود که تاکنون تیم‌های چین، کره‎جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین‌تایپه، استرالیا، تایلند، ژاپن، مغولستان، سریلانکا، هند، کویت و ایران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول