اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشور:

قزوین به دوران اوج والیبال باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشور گفت: در صورتی که از نظر مالی حمایت شویم به دوران اوج والیبال قزوین برمی‌گردیم.

قزوین به دوران اوج والیبال باز می‌گردد

علی مؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مشکل اصلی والیبال قزوین نبود حامی مالی است که اگر مشکلات مالی والیبال قزوین حل شود، قول می‌دهم در میان چهار تیم برتر والیبال کشور قرار بگیریم.

وی ادامه داد: لیگ دسته یک والیبال کشور تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود و در صورت حل مسائل مالی، استان قزوین در لیگ دسته یک والیبال کشور حضور پیدا می‌کند.

سرمربی سابق تیم‌های آبگینه و پردیس قزوین پیرامون وضعیت استعدادهای والیبال در قزوین بیان کرد: با سابقه‌ای که در لیگ والیبال داشته‌ایم استعدادهای فراوانی در استان قزوین پرورش یافته‌اند و برای حضور در لیگ از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم.

مؤذن اضافه کرد: والیبالیست‌های قزوینی در حال حاضر در تمرینات به سر می‌برند تا از نظر آمادگی‌ بدنی افت نکنند.

این پیشکسوت والیبال با اشاره به اینکه تیم‌داری در لیگ والیبال کشور وظیفه هیئت والیبال قزوین نیست، عنوان کرد: وظیفه هیئت والیبال قزوین آموزش و نظارت است ولی هیئت می‌تواند در جذب حامیان مالی کمک شایانی داشته باشد.

مؤذن تصریح کرد: باید برای والیبال قزوین سرمایه‌گذاری شود تا به دوران اوجش بازگردد و در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشور یادآور شد: استان قزوین در ورزش والیبال ظرفیت بالایی دارد و تنها مشکلات مالی است که اجازه رشد این ورزش را در قزوین نمی‌دهد.

گفتنی است، پس از سقوط تیم‌ آبگینه و کناره‌گیری تیم پردیس قزوین از لیگ برتر والیبال کشور، دیگر قزوین نتوانسته پس از چهار سال به دوران اوجش بازگردد و تیمی در لیگ برتر والیبال کشور داشته باشد.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول