اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر:

هیئت ‌مدیره برای حضور در لیگ برتر والیبال تصمیم می‌گیرد / محمدی تا روز آخر سرمربی بود

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: هیئت مدیره برای حضور تیم والیبال در لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌کند.

هیئت ‌مدیره برای حضور در لیگ برتر والیبال تصمیم می‌گیرد / محمدی تا روز آخر سرمربی بود

حسن کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: منتظر برگزاری جلسه هیئت مدیره کارخانه گل‌گهر هستیم تا به استناد تصمیمات اعمال شده در این نشست‌ و خط مشی تعیین شده در زمینه بودجه ‌سال جاری باشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم پیرامون فعالیت باشگاه در فصل 91 - 92 را انجام دهیم.

وی در زمینه شایعات پیرامون عدم حضور تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر والیبال کشور گفت: شخصاً علاقمند به حضور تیم در لیگ برتر والیبال کشور هستم، اما در این زمینه هیئت مدیره تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند. 

کشاورز تصریح کرد: در هر صورت باید مطابق با استانداردهای مورد نظر فدارسیون والیبال کشور که بر‌اساس استاندارد‌های روز فدارسیون جهانی است از امکانات و ابزار لازم برای حضور در این مسابقات برخوردار باشیم.

وی در مورد تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: فصل گذشته ما از مهدی‌ محمدی به عنوان سرمربی تیم استفاده کردیم و تا روز پایانی مسابقات با توجه به استعفای وی‌، بلند‌گوی ورزشگاه نام محمدی را به عنوان سرمربی تیم اعلام می‌کرد.

مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: محمدی به دلیل بیماری همسرش از جمع ما جدا شد، اما هیئت مدیره با استعفای وی مخالفت کرد و در واقع وی تا پایان لیگ سرمربی ما بود.

کشاورز با اشاره به اینکه ما نیز علاقمندیم تیمی را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کنیم که بتواند مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال را به دست آورد، گفت: برخورداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باید در کنار سایر عوامل دیگر قرار بگیرد تا شرایط برای راهیابی یک تیم فوتبال به لیگ برتر فراهم شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول