اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

آنچه مملکت را می‌سازد حرف نیست عمل است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: آنچه مملکت را می‌سازد عمل به وظایف است نه حرف‌های توخالی و مسئولان باید به بهترین شیوه به وظایف خود عمل کنند.

آنچه مملکت را می‌سازد حرف نیست عمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، دادوش هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه که عصر امروز در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، ضمن گرامیداشت مناسبت‌های خردادماه به‌ویژه رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: شخصیت حضرت امام(ره) فراتر از یک شخصیت انسانی بود، به‌همین دلیل فرمایشات آن بزرگوار در دل مردم جای می‌گرفت.

وی گفت: راهی که امام فراروی مسئولان نظام ترسیم کرد و ادامه آن راه توسط مقام معظم رهبری، توفیق روز افزون انقلاب و نظام را رقم زد به گونه‌ای که امروز مردم شاهد پیشرفت و تعالی کشور در همه زمینه‌ها هستند.

هاشمی افزود: بالا رفتن سطح رفاه عمومی جامعه کاملا روشن است و عملکرد مسئولان هم باید در راستای افزایش خدمات به مردم باشد.

وی تصریح کرد: آنچه مملکت را می‌سازد عمل به وظایف است نه حرف‌های توخالی و مسئولان باید به بهترین شیوه به وظایف خود عمل کنند چراکه این مردم نشان داده‌اند مردمی فهیم بوده و قدردان خدمات هستند.

استاندار کرمانشاه با یادآوری تمجید مقام معظم رهبری از امام جمعه پاوه در سفر ایشان در سال گذشته، وجود ماموستا ملا قادر قادری را غنیمتی برای شهرستان پاوه و کل استان دانست و خواستار بهره‌مندی مسئولان از راهنمایی‌های امام جمعه پاوه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده در شهرستان پاوه، خاطرنشان کرد: افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی برای سال 91 استان کرمانشاه این نوید را به ما می‌دهد که این سال، سال شکوفایی استان در زمینه طرح‌های عمرانی خواهد بود.

هاشمی گفت: توسعه محوطه بازارچه شوشمی به چهار برابر وضعیت کنونی و پیگیری امکان تردد مسافر از این مرز و حرکت در جهت رسمی کردن آن، رفع مشکلات گازرسانی به باینگان، برطرف نمودن مشکلات پروژه بیمارستان در حال احداث پاوه به‌خصوص جاده دسترسی آن، گازرسانی به پروژه 1024 واحدی مسکن مهر پاوه و انجام آن تا اول شهریورماه جاری و بازسازی مدرسه در حال تخریب شمشیر از جمله برنامه‌های ما برای شهرستان پاوه در سال‌جاری است.

وی همچنین به طرح مطالعاتی گازرسانی به شهرهای نوسود و نودشه پرداخت و گفت: دستور اکید ما این است که مطالعات این طرح تا 45 روز آینده نهایی شود و مشکلات مردم در این بخش نیز حل شود.

وی در خصوص بخش شدن شهر مرزی نودشه نیز اظهار کرد: اعتقاد من این است که نودشه باید به بخش تبدیل شود و پیگیری این کار باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و از نماینده مردم در مجلس هم می‌خواهم که کارهای مربوط به آن را پیگیری کند تا ما هم مصوبه آن را از دولت بگیریم.

مشکل آبرسانی به پاوه هم یکی از نکاتی بود که در جلسه شورای اداری شهرستان پاوه مطرح شد و دستور سرعت بخشیدن به این کار از سوی استاندار صادر شد و قول مساعد کمک به این پروژه از محل اعتبارات استانی علاوه بر اعتبار ملی این طرح به مردم داده شد.

استاندار کرمانشاه با انتقاد شدید از واریز نشدن پول توسط تعاونی‌های پروژه 125 واحدی مسکن مهر پاوه تأکید کرد: چنانچه این پول‌ها ظرف 15 روز آینده توسط این تعاونی‌ها واریز نشود با آنها به شدت برخورد کرده و در خصوص واحدهای این پروژه هم ثبت‌نام جدید انجام خواهیم داد.

هاشمی در پایان این جلسه ضمن تأکید دوباره بر لزوم تشکیل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری توسط مردم عنوان کرد: سود تسهیلات پرداختی به این شرکت‌ها هفت درصد است و لازم است مردم از فرصت ایجاد شده برای بهره بردن از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول